Acte de graduació del Batxillerat, promoció 2016/18

Divendres passat a les 19.00h es va fer l’acte de graduació de l’alumnat que aquest curs ha acabat el batxillerat.

Un cop passades les proves d’accés a la universitat que d’alguna manera posen punt i final a l’activitat acadèmica del batxillerat, la tarda del divendres va ser l’escenari per a que nois i noies relaxats i elegants gaudissin del reconeixement que els suposa l’acte de graduació.

La tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Gandesa, Maite Aubà i la presidenta de l’AMPA, Ana Patricia Izquierdo; van ser les encarregades d’iniciar l’acte amb les corresponents salutacions i a continuació també va intervenir el director del centre, Ricard Marrugat.

Carme Gisbert i Albert Guiu com a tutora i tutor dels cursos van adreçar també unes paraules de comiat on es va fer lectura d’una carta enviada per una mare on feia agraïment de la tasca docent ineducativa al nostre centre i l’Albert va recitar poemes per tots i cadascun dels alumnes presents.

L’acte va acabar amb un aperitiu on famílies, alumnes i profes van poder xerrar distesament tot gaudint de les darreres espurnes d’un divendres de juny.