ALUMNES DE L’INS JOSEP LLUÍS SERT AL MUSICAL “LA DONA MORTA, LLEGENDA O VERITAT?”

ALUMNES DE L’INSTITUT JOSEP LLUÍS SERT VAN TENIR UNA DESTACADA PARTICIPACIÓ A L’ESTRENA DEL MUSICAL “LA DONA MORTA, LLEGENDA O VERITAT?”

Una considerable quantitat d’alumnes del nostre centre -18 en total, si comptem els que van contribuir des del darrere de l’escenari- va intervenir molt encertadament  en el musical “La dona morta, llegenda o veritat?”, que es va estrenar el passat 11 de maig al Teatre Plaza.

L’espectacle, fruit del projecte “Música als centres educatius de Castelldefels”, que dirigit per la professora del centre Manoli Pujante, ha celebrat enguany la seva 5a edició, ha estat escrit per Pere Ramon Aguiló i musicat per Marc Pardo. De la interpretació actoral, a càrrec el nostres alumnes i que va rebre molt bones critiques de tots els assistents (autoritats, pares, alumnes i professors), se n’han ocupat Manoli Pujante, Alicia Guirao i Pere R. Aguiló, professors del centre. Cinc escoles de Primària van aportar els cors.

Cal agrair també el recolzament de la Regidoria d’Educació de l’ajuntament de Castelldefels, del Centre de Recursos Pedagògics i de la Coral Ventijol.

Les famílies que ho desitgin podran adquirir fotografíes del musical a SPRINTLAB, C/Dr Trueta, 26.

Davant la bona feina feta i les qualitats artístiques dels nostres actors i actrius, no es descarta tornar oferir l’espectacle al públic. S’està valorant, per exemple, representar al Castell durant el mes d’octubre. Us anirem informant.

Programa La Dona Morta