Menú Horitzontal

The Fonix

Enviada per oarnau el 04/Mar/2015 - 10:40

El dissabte dia 28 de febrer els participants del concurs d'anglès FONIX del nostre centre van passar-s'ho d'allò més bé, tot i que amb una mica de nervis. No dubtem que han fet tot el que han pogut i més!

A la foto a Maria Pallarés (1r d'ESO), Arnau Vilella (2n d'ESO), Ayoub Azzidiani (3r d'ESO), Cristina Rocamora (4t d'ESO) i Laia Pascual (1r Batxillerat).

Alumnes de 4t creen una app turística

Enviada per oarnau el 03/Mar/2015 - 09:04

Alumnes de 4t d'ESO de la assignatura d'Informàtica han creat, amb la tutorització del Toni Palau, una aplicació per a mòbil que permet fer una guiatge en català, castellà i anglès pels llocs més destacats de Falset.

L'aplicació fou presentada en públic a l'Ajuntament de Falset el dia 2 de març i TV3 en va emetre un reportage dins el Telenotícies Comarques que podeu veure en aquest enllaç.

ESQUIADA PORT DEL COMPTE 2015

Enviada per montsepiqrub el 25/Feb/2015 - 19:38
El 16 i 17 de febrer es va fer la II Esquiada convocada per l´AEEIP de l´Ins Priorat. Van ser dos dies en que tots, alumnes i professors, ens ho vam passar molt bé a l´estació de Port del Compte. Vam esquiar, ens vam llençar per les pistes amb trineus i vam ballar amb la Wii. Aquí teniu una foto de grup per recordar l´esquiada ;) Per descarregar la foto a màxima resolució fer clic aquí.

Campanya de recollida selectiva d'aliments

Enviada per oarnau el 24/Feb/2015 - 15:04
Continuant amb la tasca de solidaritat amb sectors de la nostra societat castigats per la falta de recursos econòmics, l'alumnat de 4t d'ESO tornem a engegar una campanya de recollida, aquest cop es tracta d'una recollida selectiva d'aliments.

Mitjançant una entrevista que la nostra professora d'Eticocívica va mantenir amb l'Àrea Bàsica dels Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat, vam saber que els col·lectius de la zona (Càritas i Creu Roja) que s'encarreguen de subministrar aliments bàsics a les famílies necessitades, molt sovint esgoten les seves existències d'alguns productes alimentaris bàsics, com són la llet i l'oli, deixant aquestes persones en una crítica situació de malnutrició.

Per donar resposta a aquesta carència de les persones més necessitades del nostre entorn, hem decidit col·laborar amb Càritas mitjançant la recollida de dos productes exclusivament : oli i llet.

Però per aconseguir dema aquest objectiu necessitem la implicació de tota la comunitat educativa de l'Institut Priorat; és per això que des d'aquí us animem a tots a participar-hi !!

Si voleu col·laborar amb la nostra iniciativa donant aliments bàsics, ho podeu fer seguint les indicacions que es detallen a continuació:

Aliments a portar: OLI ( girasol, moresc, oliva...) i LLET.

Dies de recollia: divendres 20, 27 de febrer i 6 de març.

Hora: de 11'35 a 12 (hora del pati)

Lloc: vestíbul del centre

ENGUANY ENS HA PUJAT EL CARNESTOLTES AL CAP

Enviada per oarnau el 24/Feb/2015 - 08:56

Reunió informativa sobre les colònies d'anglès de 3r d'ESO

Enviada per montsepiqrub el 10/Feb/2015 - 10:12

El proper dimecres 11 de febrer a les 19h es farà una reunió informativa sobre les colònies d'anglès de 3r curs de l'ESO. Aquesta reunió estava convocada incialment pel dia 4 de febrer però, degut a la nevada, es va haver de suspendre.

Comunicat de direcció

Enviada per oarnau el 04/Feb/2015 - 07:51
Pels efectes de la nevada que ha caigut aquesta nit i continuarà caient durant el matí i, potser, la tarda a tota la comarca, queden suspeses totes les activitats al centre avui dimecres 4 de febrer.

L'AEEIP al Matarranya

Enviada per oarnau el 30/Gen/2015 - 13:12

El passat cap de setmana, els alumnes de l'INS Priorat van participar en una activitat d'excursionisme pel Matarranya, organitzada per l'Associació Esportiva. Dissabte pel matí es va fer la ruta de "El Parrissal", naixement del riu Matarranya. També van tenir temps de visitar Valderobres, Besseit i Fuentespalda, poblets amb mol encant.

Copa Canguro 2015

Enviada per oarnau el 23/Gen/2015 - 18:39

El dimecres 20 de gener, la comissió Cangur de la SCM (Societat Catalana de matemàtiques) va convocar la segona edició de la Copa Cangur. Aquesta activitat és presencial i va tenir lloc a les Borges del Camp, on participaven un total de 25 equips. L’objectiu del concurs és resoldre 12 problemes matemàtics, crear estratègies de resolució i treballar en equip, el qual està format per 7 alumnes de 2n i 3r d’ESO. Els centres més destacats en cada seu desprès són seleccionats per a participar a la segona edició de la Coppa Canguro que convocarà l'associació Canguro Italia per a l'any 2015.

L’equip del nostre centre estava format per: Abiel Teixidó, Alèxia Lacatus, Arnau Vilella, Fran Hernándeza, Marc Sedó, Ona Peralta i Edgar Vicente. I des d’aquí volem donar-los l’ENHORABONA per haver quedat en el 1r lloc de la Copa Cangur 2015!!!
Ara només queda desitjar-los molta sort a la final que tindrà lloc a Barcelona. Ànims!! Vosaltres podeu!!

Inscripció per a l'esquiada 2015

Enviada per montsepiqrub el 13/Gen/2015 - 17:00

Dimecres 14 a l'hora del pati ja es pot fer la inscripció per a l'esquiada, que es durà a terme el 16 i el 17 de febrer a Port del Compte. S'ha de fer un pagament previ de 50 euros per fer la reserva. L'alumne acceptat rebrà el justificant de pagament i el full d'autorització on s'indica el número de compte bancari per fer la resta del pagament.
El dia 21 de gener es farà una reunió informativa pels alumnes a l'hora de l'esbarjo, a l'aula 15 (Laboratori de Geologia, al costat de l'aula de música). També hi haurà una reunió informativa a les 19,30h de la tarda, per si els pares volen venir. La informació donada serà la mateixa que a l'hora del pati. Aquest curs l'allotjament serà en hotel i també es faran activitats de tarda i nocturnes.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »