Menú Horitzontal

Inici del curs 2014-15

Les classes comencen dilluns dia 15 de setembre, a les 8:50h tots els grups d´ESO i BAT. El primer dia la jornada lectiva finalitzarà a les 12:55h.

Els alumnes de CFGM Olis i vins, Atenció a persones en situació de dependència i Cures d´auxiliar d´infermeria comencen també el dia 15 de setembre.a les 8:50h.

Els alumnes de CFGS Vitivinicultura comencen el dia 22 de setembre a les 8:50h..

Notes de la convocatòria de setembre

1r ESO A 2n ESO A 3r ESO A 4t ESO A 1r BAT
1r ESO B 2n ESO B 3r ESO B 4t ESO B
2n ESO C 4t ESO C

Missatge de benvinguda del nou equip directiu

El nou Equip Directiu de l'Institut Priorat: la directora Magda Blasco, la cap d´estudis d'ESO i Bat Montse Piqué, la cap d´estudis de Cicles Formatius Montse Mateos, la coordinadora pedagògica Ana Ridaura i el secretari Jaume Escoda, donen la benvinguda a tota la comunitat educativa en aquest nou curs 2014/15 en una carta que podeu llegir. Podeu llegir-la aquí.

Calendari de preinscripció i matriculació

Trobareu el calendari per a la preinscripció i matriculació al centre aquí.

ROBA OBLIDADA O PERDUDA

Enviada per montsepiqrub el 04/Set/2014 - 16:06
A finals del curs passat es van trobar nombroses peces de roba a les aules.
Els alumnes o pares que trobin a faltar alguna cosa, poden venir a demanar-la a la consergeria del centre fins el dia 30 de setembre. Passada aquesta data, la roba serà entregada a Càrites.

Video de l'intercanvi a Holanda de 3r d'ESO

Enviada per oarnau el 20/Jun/2014 - 13:25

Ja podeu gaudir del video realitzat pels alumnes de 3r d'ESO sobre l'intercanvi a Holanda.

The Big Challenge

Enviada per mblasc28 el 02/Jun/2014 - 12:29
Un grup d'alumnes d'ESO del centre s'han presentat a un concurs europeu d'anglès anomenat diu The Big Challenge. Aquest cap de setmana han sortit els resultats, que es poden consultar a la pàgina oficial del concurs. I ens plau comunicar que els resultats obtinugt per gran part dels alumnes són força bons.

ENHORABONA A TOT I TOTES!!

Els premis arribaran al centre aquesta setmana i les professores d'anglès els repartiran i retrataran el moment.

Gràcies per la vostra participació !!

Projecte rius a 3r d'ESO

Enviada per oarnau el 22/Mai/2014 - 12:47

El passat dilluns els alumnes de 3r d’ESO vam anar a la riera de Marçà per participar en el Projecte Rius. Aquest projecte consisteix a analitzar la qualitat de l’aigua en una part del riu. Vam analitzar els paràmetres fisicoquímics de l’aigua, és a dir, el pH; els nitrats, i l’oxigen dissolt en l’aigua. També vam capturar macroinvertebrats (escrivans, larves,hidròfids...) indicadors de la qualitat biològica. Després els vam observar amb lupes binoculars i els vam identificar al laboratori del centre.

Per acabar vam observar i analitzar la vegetació que envoltava el riu (cànem,salzes...).

Clara Piqué i Annabel Pla.

Alumnes de 3r d’ESO

Auditoria mediambiental del centre

Enviada per oarnau el 12/Mai/2014 - 13:23

Desde l'equip de millora mediambiental del centre volem compartir amb vosaltres els resultats de l'auditoria mediambiental del centre respecte al consum d'aigua, d'electricitat i a les variables de mobilitat d'alumnes i professors.

Bachanalia, el retorn de Bacus

Enviada per oarnau el 09/Mai/2014 - 08:54
Aquest any, per primer cop, s'incorpora la comarca del Priorat al festival Tarraco Viva i s'espera que n'esdevingui seu permanent en futures edicions. Malgrat l'absència de restes arqueològiques d'època romana en aquest territori, el Priorat, mitjançant el vi, ens connecta amb tota la cultura clàssica a través d'una de les seves més grans manifestacions: els mites i les construccions simbòliques. Aquest any s'inicia la col·laboració entorn de la figura de Bacus, el déu del vi.Quin millor lloc que el Priorat per endinsar-nos en les malifetes d'aquest déu de alegría i la joia de viure ?

Jornades culturals

Enviada per oarnau el 07/Mai/2014 - 10:15

Ja tenim les fotos de les jornades culturals d'enguany!

Certamen de lectura en veu alta

Enviada per oarnau el 07/Mai/2014 - 10:11

El passat dilluns 28 d'abril, un grup de magnífics lectors del nostre centre va participar en el X Certamen nacional infantil i juvenil de Lectura en Veu Alta organitzat pel departament d'Ensenyament i per la Fundació Enciclopèdia Catalana.

L'acte va tenir lloc al Centre de Lectura de Reus i va ser tota una exhibició de les habilitats lectores dels nostres representants. De la categoria Corsaris, el titular va ser Arnau Vilella i la suplent Agnès Llorens i de la categoria Tropa de Corsaris, els titulars van ser Ayoub Izziani, Ona Farzón i Nàdia Mulero i els suplents Cristina Rocamora, Oriol Penna i Alícia Chavero.

Des del departament de llengua catalana i literatura els felicitem a tots per la seva actuació i els encoratgem a mantenir la seva qualitat en lectura expressiva.

Visita de l'escriptor Joaquim Pastor

Enviada per oarnau el 07/Mai/2014 - 10:07

El dia 11 d’abril, Joaquim Pastor ens va venir a fer una xerrada i ens va parlar de les seves dues obres, principalment la que nosaltres vam treballar anomenada La crida del llibre de bambú.

L’escriptor va exposar tot allò que l’havia inspirat per relatar la història. Nosaltres li vam fer unes preguntes per aclarir alguns dubtes que teníem. Ell ens va parlar de les seves experiències com a escriptor i de la influència de la seva vida personal en la història que va escriure.

La xerrada ens ha agradat molt i ha sigut molt participativa i interessant.

Paula Alentorn, 1r B

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »