Menú Horitzontal

Missatge de benvinguda del nou equip directiu

El nou Equip Directiu de l'Institut Priorat: la directora Magda Blasco, la cap d´estudis d'ESO i Bat Montse Piqué, la cap d´estudis de Cicles Formatius Montse Mateos, la coordinadora pedagògica Ana Ridaura i el secretari Jaume Escoda, donen la benvinguda a tota la comunitat educativa en aquest nou curs 2014/15 en una carta que podeu llegir. Podeu llegir-la aquí.

Projecte europeu d'anglès a 1r d'ESO

Enviada per mblasc28 el 21/Oct/2014 - 12:07

Els alumnes d'alternativa a la religió de 1r d'ESO que cursen anglès participen en un projecte internacional amb instituts de països com Canadà, Pakistan, Tunisia... i d'altres! Si voleu més informació, anirem penjant les activitats i powerpoints que anirem fent entre tots. Podeu consultar-ne l'evolució a través del web del departament d'anglès.

Campanya de recollida de material escolar

Enviada per oarnau el 06/Oct/2014 - 11:32

En aquest temps de crisi i problemes de diners per obtenir material escolar, els alumnes de 4t ESO a l’assignatura d'Eticocívica hem posat en marxa una iniciativa per recollir material escolar per a fer-lo arribar a famílies de la comarca que ho necessitin.

Per això fem una crida a tothom qui vulgui i/o pugui fer una aportació de material escolar ( llibres de text de primària o secundària, roba d'esport ( xandalls, sabates esportives...), motxilles, estutjos, carpetes, etc. ).

La recollida es farà els divendres 10, 17 i 24 d’octubre a l’hora de l’esbarjo ( 11’35-11’55) a la planta baixa del centre (planta -1).

Roba oblidada o perduda

Enviada per montsepiqrub el 04/Set/2014 - 16:06

A finals del curs passat es van trobar nombroses peces de roba a les aules.
Els alumnes o pares que trobin a faltar alguna cosa, poden venir a demanar-la a la consergeria del centre fins el dia 30 de setembre. Passada aquesta data, la roba serà entregada a Càrites.

Video de l'intercanvi a Holanda de 3r d'ESO

Enviada per oarnau el 20/Jun/2014 - 13:25

Ja podeu gaudir del video realitzat pels alumnes de 3r d'ESO sobre l'intercanvi a Holanda.

The Big Challenge

Enviada per mblasc28 el 02/Jun/2014 - 12:29
Un grup d'alumnes d'ESO del centre s'han presentat a un concurs europeu d'anglès anomenat diu The Big Challenge. Aquest cap de setmana han sortit els resultats, que es poden consultar a la pàgina oficial del concurs. I ens plau comunicar que els resultats obtinugt per gran part dels alumnes són força bons.

ENHORABONA A TOT I TOTES!!

Els premis arribaran al centre aquesta setmana i les professores d'anglès els repartiran i retrataran el moment.

Gràcies per la vostra participació !!

Projecte rius a 3r d'ESO

Enviada per oarnau el 22/Mai/2014 - 12:47

El passat dilluns els alumnes de 3r d’ESO vam anar a la riera de Marçà per participar en el Projecte Rius. Aquest projecte consisteix a analitzar la qualitat de l’aigua en una part del riu. Vam analitzar els paràmetres fisicoquímics de l’aigua, és a dir, el pH; els nitrats, i l’oxigen dissolt en l’aigua. També vam capturar macroinvertebrats (escrivans, larves,hidròfids...) indicadors de la qualitat biològica. Després els vam observar amb lupes binoculars i els vam identificar al laboratori del centre.

Per acabar vam observar i analitzar la vegetació que envoltava el riu (cànem,salzes...).

Clara Piqué i Annabel Pla.

Alumnes de 3r d’ESO

Auditoria mediambiental del centre

Enviada per oarnau el 12/Mai/2014 - 13:23

Desde l'equip de millora mediambiental del centre volem compartir amb vosaltres els resultats de l'auditoria mediambiental del centre respecte al consum d'aigua, d'electricitat i a les variables de mobilitat d'alumnes i professors.

Bachanalia, el retorn de Bacus

Enviada per oarnau el 09/Mai/2014 - 08:54
Aquest any, per primer cop, s'incorpora la comarca del Priorat al festival Tarraco Viva i s'espera que n'esdevingui seu permanent en futures edicions. Malgrat l'absència de restes arqueològiques d'època romana en aquest territori, el Priorat, mitjançant el vi, ens connecta amb tota la cultura clàssica a través d'una de les seves més grans manifestacions: els mites i les construccions simbòliques. Aquest any s'inicia la col·laboració entorn de la figura de Bacus, el déu del vi.Quin millor lloc que el Priorat per endinsar-nos en les malifetes d'aquest déu de alegría i la joia de viure ?

Jornades culturals

Enviada per oarnau el 07/Mai/2014 - 10:15

Ja tenim les fotos de les jornades culturals d'enguany!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »