Menú Horitzontal

Convocatòria anual de les proves per a l´obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria:

Els resultats etan penjats al taulell d´anuncis de l´institut, per número de DNI dels alumnes.

Horari durant les Jornades Culturals 2015:

Dijous 26 de març: 8,50h-13,50h

Divendres 27 de març: 8,50h- 14,45h

Sortida d'Educació física

Enviada per oarnau el 24/Mar/2015 - 09:44

El passat dijous 12 de març els alumnes de segon de batxillerat de l’optativa d’educació física i el professor de la matèria, Joan Gelonch, van anar a l’estació d’esquí nòrdic de la Llosa, a la Cerdanya francesa, a fer una iniciació a l’esquí de fons. Van passar el dia esquiant i van concloure la sortida remullant-se a les aigües termals de les termes de Lló. Els alumnes qualifiquen la sortida d’espectacular, anuncien que l’esquí de fons els ha captivat i que van gaudir d’un paisatge i un temps magnífic.

Estalviem aigua!

Enviada per oarnau el 12/Mar/2015 - 19:37

Des de la comissió de mediambient del centre van demanar a tutors i tutores que alumnes de cada grup fessin una acció d'estalvi en els lavabos que ells utilitzen: introduir un ampolla d'aigua a la cisterna del vàter.

A les fotos veiem els alumnes de 2n d'ESO A, que han estat els primers. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Podeu veure-les totes al blog d'Escola Verda de l'Institut.

Visita a la residència Marinada

Enviada per oarnau el 06/Mar/2015 - 14:21

El passat dimarts dia 3 de març els alumnes del CFGM d'ASO van visitar a la residència per a persones amb discapacitat intel.lectual Marinada a Reus. Com cada any els atès molt bé i ha resultat una visita molt profitosa on han pogut veure la realitat d'un dels col.lectius de la seva sortida laboral, les persones amb discapacitat. El director David Godall i una de les caps d'auxiliars ens expliquen, molt amablement, com és el seu dia a dia, quins serveis ofereixen i com és la vida dins de la residència per als usuaris. Sempre sortim molt contents amb la visita, ja que veiem que se'ls ofereix una qualitat de vida i un molt bon tracte als usuaris.

The Fonix

Enviada per oarnau el 04/Mar/2015 - 10:40

El dissabte dia 28 de febrer els participants del concurs d'anglès FONIX del nostre centre van passar-s'ho d'allò més bé, tot i que amb una mica de nervis. No dubtem que han fet tot el que han pogut i més!

A la foto a Maria Pallarés (1r d'ESO), Arnau Vilella (2n d'ESO), Ayoub Azzidiani (3r d'ESO), Cristina Rocamora (4t d'ESO) i Laia Pascual (1r Batxillerat).

Alumnes de 4t creen una app turística

Enviada per oarnau el 03/Mar/2015 - 09:04

Alumnes de 4t d'ESO de la assignatura d'Informàtica han creat, amb la tutorització del Toni Palau, una aplicació per a mòbil que permet fer una guiatge en català, castellà i anglès pels llocs més destacats de Falset.

L'aplicació fou presentada en públic a l'Ajuntament de Falset el dia 2 de març i TV3 en va emetre un reportage dins el Telenotícies Comarques que podeu veure en aquest enllaç.

ESQUIADA PORT DEL COMPTE 2015

Enviada per montsepiqrub el 25/Feb/2015 - 19:38
El 16 i 17 de febrer es va fer la II Esquiada convocada per l´AEEIP de l´Ins Priorat. Van ser dos dies en que tots, alumnes i professors, ens ho vam passar molt bé a l´estació de Port del Compte. Vam esquiar, ens vam llençar per les pistes amb trineus i vam ballar amb la Wii. Aquí teniu una foto de grup per recordar l´esquiada ;) Per descarregar la foto a màxima resolució fer clic aquí.

Campanya de recollida selectiva d'aliments

Enviada per oarnau el 24/Feb/2015 - 15:04
Continuant amb la tasca de solidaritat amb sectors de la nostra societat castigats per la falta de recursos econòmics, l'alumnat de 4t d'ESO tornem a engegar una campanya de recollida, aquest cop es tracta d'una recollida selectiva d'aliments.

Mitjançant una entrevista que la nostra professora d'Eticocívica va mantenir amb l'Àrea Bàsica dels Serveis Socials del Consell Comarcal del Priorat, vam saber que els col·lectius de la zona (Càritas i Creu Roja) que s'encarreguen de subministrar aliments bàsics a les famílies necessitades, molt sovint esgoten les seves existències d'alguns productes alimentaris bàsics, com són la llet i l'oli, deixant aquestes persones en una crítica situació de malnutrició.

Per donar resposta a aquesta carència de les persones més necessitades del nostre entorn, hem decidit col·laborar amb Càritas mitjançant la recollida de dos productes exclusivament : oli i llet.

Però per aconseguir dema aquest objectiu necessitem la implicació de tota la comunitat educativa de l'Institut Priorat; és per això que des d'aquí us animem a tots a participar-hi !!

Si voleu col·laborar amb la nostra iniciativa donant aliments bàsics, ho podeu fer seguint les indicacions que es detallen a continuació:

Aliments a portar: OLI ( girasol, moresc, oliva...) i LLET.

Dies de recollia: divendres 20, 27 de febrer i 6 de març.

Hora: de 11'35 a 12 (hora del pati)

Lloc: vestíbul del centre

ENGUANY ENS HA PUJAT EL CARNESTOLTES AL CAP

Enviada per oarnau el 24/Feb/2015 - 08:56

Reunió informativa sobre les colònies d'anglès de 3r d'ESO

Enviada per montsepiqrub el 10/Feb/2015 - 10:12

El proper dimecres 11 de febrer a les 19h es farà una reunió informativa sobre les colònies d'anglès de 3r curs de l'ESO. Aquesta reunió estava convocada incialment pel dia 4 de febrer però, degut a la nevada, es va haver de suspendre.

Comunicat de direcció

Enviada per oarnau el 04/Feb/2015 - 07:51
Pels efectes de la nevada que ha caigut aquesta nit i continuarà caient durant el matí i, potser, la tarda a tota la comarca, queden suspeses totes les activitats al centre avui dimecres 4 de febrer.
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »