Preinscripció i matrícula

Les mesures previstes pel centre per garantir a l’alumnat amb condicions
socioeconòmiques desfavorides un accés equitatiu són:

• El pagament fraccionat
  • Les motxilles escolars

INFORMACIÓ ALUMNAT I FAMÍLIES 2022-2023

Documents: Tríptic informatiu general  // Calendari amb trimestres, festes, vacances…

Resultats i admissions:

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 08/07/2022 (CFGM – 2022-2023)

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 09/06/2022 (Batxillerat- 2022-2023)

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 10/06/2022 (Obligatòria – 2022-2023)

Publicació de l’oferta definitiva de places (Obligatòria – 2022-2023)

UN COP FINALITZA EL CURS ESCOLAR CAL FER:

Un cop finalitzat el curs, cal fer la confirmació de matrícula pel curs següent, en el cas d’alumnes d’ESO que ja són al centre, i la matriculació per als alumnes nous i de Batxillerat.

La informació i els impresos necessaris els podeu trobar navegant pel menú lateral.

En cas de noves inscripcions fora de termini, cal dur la documentació següent:

• Imprès de preinscripció omplert, que us podeu descarregar a la web del Departament d’Ensenyament.
  • 2 fotografies de mida carnet de l’alumne/a actuals.
  • Qualificacions del curs anterior.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a (obligatori majors de 14 anys) i dels seus pares o tutors. NIE o passaport en cas d’estrangers.
  • Fotocòpia del llibre de família.
  • Certificat d’empadronament.
  • Fotocòpia de la tarjeta sanitària individual de l’alumne/a.
  • Autorització paterna per sortides (descarregueu-vos l’imprès).
  • Resguard de pagament de l’assegurança escolar i material. Recollir, a la secretaria del centre, l’imprès amb el codi de barres per tal de poder fer l’ingrés. (o descarregueu-lo aquí)
  • Autorització de drets d’imatge i protecció de dades (Imprès)
  • Cessió dades de contacte a l’AMPA (imprès)