Serveis digitals

• Moodle: El moodle és un software que serveix per comunicar el professorat amb els alumnes. Cada alumne i cada professor té un nom d’usuari i una contrasenya que en el cas dels alumnes s’entrega a principi de curs. Des del moodle els alumnes poden visualitzar, per cursos i per matèries, els diferents arxius penjats pels professors. El que es pot fer és prinicalment, penjar arxius o treballs sense la necessitat d’imprimir-los i que el professor els pugui comentar i qualificar de manera online, realizar comentaris en grups sobre un tema proposat per un professor a una classe determinada, els professors poden penjar material exterior per donar més importància a quelcom de la matèria, per exemple, penjar vídeos, enllaços, pràctiques del laboratori,etc.

moodle

• L’Alèxia: L’Alèxia s’utlitza per comunicar incidències i faltes des del professorat cap a les famílies. El seu objectiu és que els pares puguin seguir el rendiment escolar dels seus fills diàriament. Els professors i les famílies tenen, com en el moddle, un usuari i una contrasenya per entrar-hi. A més, s’envia un correu electrònic cada mes o cada dos mesos de les incidències i les faltes.

alexia

• El blog del comenius: Aquest bloc és un recull de les activitats realitzades pels alumnes que van participar en el comenius realitzat entre diferents països europeus.

iletait

• PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

L’alumnat que arriba al centre un cop ha començat el curs pot fer la seva comanda directament a IDDINK un cop sigui coneixedor del grup que se li ha assignat.