Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

7 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Segells

Segelletwinning

Premi_centro_magistral

Antic comenius 2010-2012

Comenius 2010-2012

Fotos_SantJordi2013

Nova web

A partir del 14/7/2013,

WEB INACTIVA

Aneu a la nova web

www.institutjaumecallis.cat

(També inclou el Moodle 2.0)

LLIURAMENT DE NOTES A 2n de BATX

Enviada per immaandreu el 23/Mai/2013 - 15:42

El divendres dia 24 de maig es lliuraran les notes de 2n de BATX. L'horari previst per aquest dia és el següent:

-09.00h: cada tutor/a lliurarà notes a l'aula.

- 10.00h a 10.30h: xerrada informativa des de Coordinació Pedagògica a la Sala d'Actes sobre la matrícula a les PAU.

- 11.00h a 12.30h: visites de pares prèvia convocatòria del tutor/a (tot el professorat de 2n de BATX es present al centre)

- 12.30h a 14.30h: atenció a d'altres possibles visites de pares sense convocatòria prèvia del tutor/a (tot el professorat de 2n BATX és present al centre).

Comunitat: Premis literaris Àngels Viladomat i Antoni Pous

Enviada per martamarti el 26/Abr/2013 - 10:41

Dimarts, 23 d'abril, diada de Sant Jordi, es va celebrar a l'Institut Jaume Callís l'acte de lliurament dels premis literaris Àngels Viladomat i Antoni Pous, en què hi participen els alumnes de secundària de la comarca d'Osona. Enguany s'han presentat un total de 150 obres. A continuació trobareu els guanyadors.

Un projecte europeu de l'institut Jaume Callís guanya un Premi Nacional

Enviada per administrador el 27/Mar/2013 - 23:05

Un projecte europeu de l'institut Jaume Callís guanya un Premi Nacional

El projecte Comenius: “Addressing the Energy Crunch, Every Little Action Counts”, realitzat durant els cursos 2010-12 per alumnes de 3r i 4t ESO i coordinat per les professores Marta Pey i Marta Noguera, ha estat mereixedor del 1r Premi Nacional eTwinning dins de la categoria de 12-15 anys.

El 13 de març, va tenir lloc la Cerimònia d’entrega dels Premis Nacionals eTwinning 2013 a l’auditori del Ministeri de Cultura de Madrid amb la presència dels professors premiats, la Sots directora General de Cooperació Territorial, Ester Castilla i la Secretària d’Estat d’Educació Professional i Universitats, Montserrat Gomendio. Una professora representant del centre va anar a recollir el guardó.

Enllaços:

Imatges i més informació a <Notícia completa>

Benvolgudes famílies,

el proper dimarts dia 26 de febrer a les 19.30h a la Sala d'Actes de l'institut hi haurà una conferència sobre orientació acadèmica i professional adreçada a les famílies de 4t d'ESO i de 1r i 2n de BATX.
Es tracta de donar a conèixer el funcionament d'un portal d'internet "www.unportal.cat" com a eina per a cercar graus i cicles que puguin ser de l'interès dels vostres fills. Aquest portal us donarà informació actualitzada sobre notes de tall, crèdits a cursar, itineraris, opinions...que us poden ser útils per a triar els estudis dels vostres fills acabada l'ESO o el Batxillerat
.
Esperem la vostra assistència.

Cordialment,

EQUIP DIRECTIU

El proper dissabte dia 23 de febrer a les 12 del migdia hi haurà jornada de portes obertes per a ESO a l'institut Jaume Callís

Us informem que el període d'inscripció per a l'obtenció del títol de graduat en educació secundària per a aquells alumnes que no l'hagin obtingut ni en el curs 2010-11 ni en el 2011-12, finalitza el proper 14 de febrer de 2013. La matriculació per a la realització de les proves s'ha de fer a les oficines del centre.

Aquesta convocatòria vé regulada per la Resolució EDU/3445/2009 del 2 de desembre (DOGC 10/12/2009)

Podeu consultar el calendari de les proves i els continguts que entraran als exàmens al tauler d'aquesta pàgina intranet.

Comunitat: VAGA DE L'ALUMNAT DE 1r de BATX

Enviada per immaandreu el 05/Feb/2013 - 18:35

L'alumnat de 1r de Batxillerat el dia 6 de febrer farà vaga:

un 82.6% de l'alumnat de 1r de BATX secundarà la vaga convocada pel Sindicat d'Estudiants.

Han comunicat la seva decisió a l'equip directiu dins les normes del Reglament de Règim Intern del Centre, això és, que sigui seguida per un mínim de 2/3 de l'alumnat i que es comuniqui un dia hàbil abans de la convocatòria de la vaga.

Us ho posem en el vostre coneixement i també us informem que tots els alumnes que lliurement decideixin assitir a les classes, rebran l'atenció educativa per part del professorat del centre.

Actualització web Projecte Comenius

Enviada per superjosep el 29/Gen/2013 - 13:19

S'ha actualitzat la web del Projecte Comenius 2012-2014 “Edumedia: How it can be efficient in European schools?"

Podeu veure-la aquí

Comenius 2012-2014

Premi Nacional a un Projecte Comenius del nostre centre

Enviada per superjosep el 12/Gen/2013 - 23:33

El nostre projecte Comenius "Addressing the Energy Crunch: Every Little Action Counts", realitzat durant els cursos 2010-12 per alumnes de 3r i 4t ESO del nostre centre, ha estat guardonat amb un Premi Nacional eTwinning 2013 que cada any atorga el Servei Nacional eTwinning Espanyol.

El premi, ha rebut la millor puntuació dins de la categoria de Projectes amb Alumnes de 12 a 16 anys.

Des d’aquí felicitem a tots els alumnes i professors que han fet possible aquesta fita!!!

Més informació <Noticia Completa>

Nou blog de Volei