Reunions de pares 17 d’octubre 2017

Reunions de Pares 17 d’octubre 2017
Batxillerat  20:00  Aula del grup de l’alumne
Repetició de la Xerrada Erasmus+ 3r ESO 20:30 – Sala polivalent

Presentació Projectes Erasmus+ a l’Ins. J. Callís from Llegeix més»

VI concurs d’spots per a la NO violència masclista

Concurs que s’emmarca en la campanya del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la violència vers les dones .
Aquest és organitzat des del VicDones-SIAD Osona, la Mancomunitat La Plana , el SIAD Manlleu, i l’Ajuntament de Torelló (Polítiques d’igualtat) i compta des del 2014 amb la col·laboració d’entitats del… Llegeix més»

Càsting El club dels poetes morts a l’Àtlantida

El projecte s’adreça a joves de 15 a 20 anys. El calendari de treball serà de novembre de 2017 a març de 2018 i l’espectacle s’estrenarà el 17 de març a L’Atlàntida.
Amb l’objectiu de seleccionar una vintena de participants, el proper 25 i 26 d’octubre L’Atlàntida acollirà el càsting d’aquesta producció.
Aquí teniu per preparar les proves de selecció Per consultar en què consisteix el càsting cliqueu aquí.Llegeix més»

Participem en el projecte educatiu l’Atlantida Educa

L’Atlàntida Educa és un projecte educatiu del Centre d’Arts Escèniques d’Osona que pretén impregnar de sentit educatiu la programació artística de l’entitat. El projecte incorpora diferents programes adreçats a centres educatius, escoles d’ensenyaments artístics, famílies o públic en general sense límit d’edat o coneixements.
Es tracta d’un servei… Llegeix més»

El Programa Joves i Ciència celebra 10 anys

Més de 300 alumnes i professors de totes les promocions del Joves i Ciència es van reunir dissabte per a celebrar el 10è aniversari del programa a Món Sant Benet. Guillem Alsina (2008), Laia Gil i Júlia Alsina (2010), Aina Marquez (2012) Martí Catalán i Sergi Rafael (2013) i Ivet Palomera (2016)… Llegeix més»