Curs 24-25

GIMCAMA DE JOC DE TRONS A GIRONA

Divendres 15 de març, els alumnes de 4t ESO del nostre centre, juntament amb els alumnes i professors del Lycée Saint Charles de l’Illa de La Reunió (França) que estavem acollint aquella setmana dins del projecte Erasmus, van realitzar una gimcana per diferents escenaris de… Llegeix més»

Un equip del Jaume Callís, tercer de tot l’estat en un concurs de programació com l’HP Codewars

El dimarts passat, un equip de el 9 TV es va traslladar al nostre centre per fer una entrevista en directe a l‘equip format per la Martina, en Bernat i en Marc, alumnes de 2n de Batxillerat que  va pujar al podi de la competició del HP Code Wars.

La competició consistia en resoldre una trentena de problemes en tres hores, sense l’ajuda de connexió a internet i en base a la programació.

enllaç a la notícia
Llegeix més»

Sortida de camp amb els alumnes de l’optativa de geologia i ciències ambientals de 1r de batxillerat. Avui hem sortit de l’institut per interpretar el relleu que ens envolta i entendre com s’ha format la plana de Vic. Hem observat les roques i formacions geològiques més característiques i hem anat reconstruint la història del paisatge.

Llegeix més»