TRÀMIT DE CERTIFICAT NEGATIU DE DELICTES SEXUALS

CERTIFICAT NEGATIU DEL REGISTRE CENTRAL DE DELINQÜENTS SEXUALS

D’acord amb el que estableix la Llei 26/2015 de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i adolescència, cal que tot l’alumnat de cicles formatius que hagin de fer la formació en centres de treball en una empresa o entitat en que l’activitat impliqui contacte habitual amb menorsamb caràcter previ a la realització de la FPCTha d’acreditar que disposa del Certificat negatiu del Registre central de delinqüents sexuals.

Un cop obtingut el certificat negatiu, el centre l’arxiva a l’expedient de l’alumna/ En cas de no disposar del certificat, l’alumna/e no pot iniciar les pràctiques.

OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT

·          Informació i tràmit telemàtic -> Cliqueu AQUÍ .

·          Podeu obtenir indicacions sobre els procediments per a l’obtenció del certificat al MINISTERI DE JUSTÍCIA

Per tramitar el certificat amb seu electrònica cliqueu AQUÍ

IMPORTANT!!!!

Haureu de presentar el certificat a la Secretaria de l’Institut a través d’una INSTÀNCIA aportant una còpia del certificat negatiu. Aquesta ha de ser per duplicat, una se la queda al centre i l’altre és per vosaltres amb registre d’entrada.
Una còpia de la Instància amb el registre d’entrada i còpia del certificat negatiu l’heu de facilitar al vostre TUTOR o TUTORA perquè pugui fer el seguiment i tramitar el conveni de pràctiques.

NO ES TRAMITARÀ CAP CONVENI SENSE AQUESTS DOCUMENTS