Departament d'Ensenyament

Normes d'Organització i Funcionament del Centre

Perfil del contractant

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

LLISTAT OPTATIVES DE MODALITAT 4T D'ESO

Enviada per admin el 11/Jul/2014 - 14:00

En el següent llistat podeu consultar les optatives de modalitat de 4t d'ESO.

ENQUESTA ESCOLA VERDA

Enviada per admin el 03/Jul/2014 - 17:38

Des de l'Institut de Deltebre, us demanem a tots els pares i mares de l'alumnat de l'Institut de Deltebre, que respongueu una petita enquesta sobre el treball que hi duem a terme relacionat amb el projecte Escoles Verdes.
Anima't. Són 13 qüestions molt ràpides de respondre !

Moltes gràcies a tots i totes !

ACTE D'ENTREGA D'ORLES CURS 2013/2014

Enviada per admin el 25/Jun/2014 - 09:26

RESULTATS FINALS COPA CANGUR

Enviada per admin el 23/Jun/2014 - 09:43

Competició internacional. L'associació Canguro Italia va convocar per al dia 28 de maig de 2014, a les 11.00 hores (hora d'Itàlia i de Catalunya) una competició internacional amb l'estructura de la Copa Cangur, en la qual van participar un total de 25 equips d'Itàlia, Eslovènia i Catalunya seleccionats a partir de la celebració de les sis sessions de la primera fase a Catalunya.

Cliqueu sobre la imatge per llegir la notícia completa!!!

ESPORTS AL PATI, LA GRAN FINAL

Enviada per admin el 13/Jun/2014 - 10:52

El passat dimarts 10 de juny, l’alumnat de primer i segon d’ ESO va celebrar la Gran Final d’Esports al Pati, un projecte dintre del Pla Català de l’Esport a l’Escola, on s’impulsa la pràctica esportiva en edat escolar.

Entreu per llegir la notícia sencera!!!

APS: UNA MÀ DE COLORS

Enviada per admin el 22/Mai/2014 - 09:58

Iniciem una nova edició del projecte aprenentatge i servei (APS) destinada als alumnes de tercer d’ESO. Com a proposta educativa que combina la maduració d’ habilitats personals i ciutadanes amb el treball solidari.

Clica a la imatge per veure la presentació digita o llegeix la notícia completal!!!

BRING BACK OUR GIRLS

Enviada per admin el 21/Mai/2014 - 13:34

Prop de 300 nenes del nord-est de Nigèria continuen segrestades pel grup gihadista armat Boko Haram, Aquesta organització es manifesta en contra de l’escolarització de la dona.

Per tot això, el professorat i l'alumnat de l'Institut de Deltebre participa en la concentració al pati per l'alliberament de les prop de 300 alumnes nigerianes que continuen segrestades pel grup gihadista Boko Haram.

1a COPA CANGUR - COMPETICIÓ INTERNACIONAL

Enviada per admin el 06/Mai/2014 - 09:20

• Com cada any, l’Institut de Deltebre ha participat en les PROVES CANGUR 2014 que s’han realitzat a l’Institut Mare de Déu de la Candelera, a l’Atmetlla de Mar. Els seus objectius són estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través de 30 reptes matemàtics de dificultat creixent i de resposta tancada. Els resultats més destacats han estat:
    • Nivell 1 (3r ESO): Pere Caballero Bertomeu, amb 77.5 punts.
    • Nivell 2 ( 4t ESO): Éric Bonet Bonet, amb 95.5 punts.
    • Nivell 3 ( 1r Batxillerat): Julià Mauri Costa, amb 59.75 punts.
    • Nivell 4 (2n Batxillerat): Jordi Santigosa Ayala, amb 57.75 punts.

• A més, enguany s’ha celebrat a les Borges del Camp la 1a COPA CANGUR 2014, amb participació de set alumnes de 2n i 3r ESO, un equip per cada centre (en total, vint-i-set). La finalitat no només és resoldre qüestions matemàtiques i lògiques, sinó treballar cooperativament, prenent decisions i establint estratègies de resolució en una hora. El nostre equip ha quedat classificat en 3r lloc amb aquests alumnes:
    • 2n ESO: Albert Tomàs Pla, Àlex Caballero Magriñà, Dídac Saragossa Agramunt.
    • 3r ESO: Brigitte Franch Aliau, Èric Fornós Franch, Balma Gascón Piñol, Ainhoa Carles Aumente.
  • La Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) augmenta substancialment el nombre d'equips catalans que podran participar el proper dia 28 en la primera edició internacional d'aquesta competició, convocada per Canguro Italia. Podeu llegir la notícia completa a la seva web.

« 1 2 3 4 5 6 »

Faltes