Departament d'Ensenyament

Normes d'Organització i Funcionament del Centre

Qui hi ha?

0 usuaris registrats i 2 usuaris anònims connectats

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

1a COPA CANGUR

Enviat per admin el Dilluns, 07 de Abril de 2014 a les 17:07

El nostre institut participa a la 1a. Copa Cangur, tal com ho explicar el Diari de Tarragona en la notícia del dijous 3 d'abril, encara que la data és el dimarts 8 d'abril.

L'alumnat participant és:

De 3r d'ESO: De 2n d'ESO:
  • Brigitte Franch Aliau
  • Eric Fornós Franch
  • Balma Gascón Piñol
  • Ainhoa Carles Aumente
  • Albert Tomás Pla
  • Alex Cabello Magriñà
  • Didac Saragossa Agramunt

Dia mundial de la poesia - CERCANT EN ELS RECORDS I LA MEMÒRIA

Enviat per admin el Dilluns, 07 de Abril de 2014 a les 14:25

Per celebrar la diada de la poesia, aquest any hem seleccionat poemes que tracten el tema dels records i la memòria des de diferents perspectives.

VIII PREMI UPF DE TREBALL DE RECERCA

Enviat per admin el Dimecres, 02 de Abril de 2014 a les 13:18

L’ alumne de segon de Batxillerat del nostre centre Josep Marín Llaó va ser premiat en tercer lloc pel treball “La realitat augmentada: una experiència real al Delta de l’ Ebre”. És una aplicació innovadora i compromesa amb el desenvolupament territorial.

La nostra alumna Isabel Gismero, a TV3

Enviat per admin el Dilluns, 31 de Març de 2014 a les 15:27

La nostra alumna del batxillerat tecnològic, Isabel Gismero, ha participat aquest divendres passat en un acte de comunicació entre la delegada europea de canvi climàtic i una representació d'alumnes de tota Catalunya.

X CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA

Enviat per admin el Divendres, 28 de Març de 2014 a les 11:59

El passat divendres 21 de març es van celebrar a Tortosa els quarts de final del X Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta.

L'Institut de Deltebre ha estat el pioner en la participació a un projecte de Ciència Participativa de seguiment del medi marí, amb boies casolanes (MARduino) finançat per la FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología).

3a CURSA DE MUNTANYA DELS INSTITUTS

Enviat per admin el Dijous, 13 de Març de 2014 a les 09:56

La Cursa de Muntanya, un projecte cooperatiu entre instituts.

La Cursa de Muntanya és un projecte cooperatiu entre instituts que pretén utilitzar les dades contingudes a les pàgines web del Circuit de Curses de Muntanya de les Terres de l’Ebre per a la realització d’exercicis a la matèria  de Física i Química d’ESO i BATXILLERAT. Es planteja motivar l'alumnat  amb la realització d’activitats reals, properes als seus interessos,  cooperatives i multidisciplinars. A més,  permet fomentar la pràctica de l’esport, conèixer i respectar el medi natural dels pobles de les Terres de l’Ebre.

Hi participen 8 centres. Els instituts de:

• Deltebre
  • Amposta ( Berenguer IV i  Tecnificació),
  • La Sénia
  • Ulldecona
  • Alcanar
  • Escola-institut Daniel Mangrané de Jesús
  •  Un grup d'alumnes d'Itàlia d'intercanvi amb l'institut de La Sénia

En total, uns 200 alumnes.

LLOC WEB DE L'ORGANITZACIÓ

AGRAÏM A LA CAMBRA ARROSSERA DE DELTEBRE LA SEVA COL·LABORACIÓ  AMB LA DONACIÓ D'UN PAQUET DE MIG QUILO PER CADA PARTICIPANT I AL CONSELL COMARCAL DEL BAIX EBRE PER LA DONACIÓ D'UNA CARMANYOLA PER PARTICIPANT.

PREMIS RAMON CALVO

Enviat per admin el Dijous, 20 de Febrer de 2014 a les 10:04

Com cada any, l'Institut de Deltebre organitza una nova edició dels Premis Ramon Calvo.

Encara no n'havíem pogut fer difusió perquè la Fundació Catalunya-La Pedrera ha canviat les seves línies programàtiques d'actuació i no pot continuar amb la dotació econòmica d'aquest premi. Després de buscar un patrocinador al nostre abast, finalment serà l'Ajuntament de Deltebre qui se'n farà càrrec amb una mica menys de quantia, tal com s'indica al díptic adjunt.

Esperem, com sempre, la vostra participació entusiasta!!!

Informació adjunta:

DÍPTIC

SOL·LICITUD

PREMIS TERRA DE FANG I PREMIS AGAUR

Enviat per admin el Dimarts, 11 de Febrer de 2014 a les 11:14

El passat dia 13 de desembre va tenir lloc el lliurament dels XIX Premis Literaris Terra de Fang de prosa, poesia i recerca convocats per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Deltebre.

En la modalitat de recerca va ser premiada Núria Tomàs Donador, amb el treball Terra de fang, terra de sal, dotat amb 1.000 euros, alumna de 2n de batxillerat del nostre centre durant el curs 2012-2013.

També ha estat premiada amb el Premi Recerca Jove 2013 convocat per l’AGAUR, Maria Fontanet Villalobos amb el treball Panxampla, més que un mite (igualment alumna de 2n de batxillerat el curs passat). El lliurament del premi serà el 8 de març a l’Auditori de Barcelona.

Hem de recordar que aquest mateix treball fou premiat en els darrers premis Ramon Calvo.

MERCAT SOLIDARI ADREÇAT A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA

Enviat per admin el Dimecres, 18 de Desembre de 2013 a les 14:14

El divendres 20 de desembre, a partir de les 11h, hi haurà mercat solidari per recaptar fons per als projectes de la Marxa de la solidaritat. Es convida tota la comunitat educativa a col·laborar amb la compra de: collarets de llavors, moneders, carteres, mocadors de coll, etc., tot fabricat artesanalment amb materials nicaragüencs i indis.

Us hi esperem!

Page 1 / 5 (1 - 10 of 43 Total) Next Page Last Page