INFORMACIONS IMPORTANTS

30 d’agost
Es podrà consultar al web i a la secretaria del centre l’horari de les proves extraordinàries
3 i 4 de setembre
Proves extraordinàries. L’alumnat haurà de lliurar el dossier d’estiu i el llibre de text (del programa de reutilització) al professor de cadascuna de les matèries a les quals es presenta.
6 de setembre
13.00 h. Lliurament de notes (de les proves extraordinàries)
7 de setembre
10.00 – 11.00  Reclamació de notes
10 de setembre
Publicació de les llistes dels grups del curs 2018-19 al vestíbul del centre
12 de setembre
12.00 Acollida de l’alumnat de 1r d’ESO. (L’alumnat ha de portar material per prendre notes)
12.30 Acollida de l’alumnat de 2n d’ESO(L’alumnat ha de portar material per prendre notes)
13 de setembre
10.00 Acollida de l’alumnat de 3r d’ESO(L’alumnat ha de portar material per prendre notes)
10.30 Acollida de l’alumnat de 4t d’ESO(L’alumnat ha de portar material per prendre notes)
14 de setembre
10.00 Acollida de l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat. (L’alumnat ha de portar material per prendre notes)
  • Per tal de poder realitzar tots els tràmits de matriculació i pagament del programa de reutilització de llibres de text, la secretaria del centre romandrà oberta fins el dia 25 de juliol (de 10.00 a 13.00 h.)

Tallers dia 21 i 22 de juny (Diada de l’alumnat)

Durant els dies 21 i 22 de juny, celebrem la diada de l’alumnat en què es realitzen diversos tallers de forma lúdica. Els alumnes s’hi apunten voluntàriament.

L’activitat de la nit, la Colour Party, només hi poden participar aquells que han tingut una actitud positiva durant el curs.

Alumnat, a gaudir d’aprendre d’una altra manera! Us ho heu guanyat!

3r podcast d’AraDic a l’Institut

Aquest divendres hem escoltat el segon podcast de l’AraDic de l’alumnat de l’Institut. Gràcies, alumnes, per la vostra aportació i per compartir amb tot el centre les vostres notícies i aportacions.
En aquesta edició, s’ha fet especial menció a les obres premiades en els diferents concursos… Llegeix més»

Aprenent d’altres companys!

Des de l’assignatura de religió catòlica portem a terme el projecte Fem de profes.
Els alumnes de 4t ESO es preparen per parelles els  temes del currículum de religió catòlica de 1r d’ESO i  posteriorment ho expliquen als alumnes de 1r ESO.
L’activitat és quinzenal i es reparteix en… Llegeix més»

Consell Escolar (11-10-17): PEC i NOFC (punt 3) aprovats!

Dimecres passat va tenir lloc un Consell Escolar ordinari. No era qualsevol: s’havien d’aprovar documents cabdals per a l’organització, funcionament i idiosincràsia del centre.
Així, després que la direcció del centre presentés la valoració de la Programació General Anual del curs 2016-17, es va passar a l’aprovació dels documents… Llegeix més»

Divulgació d’activitats de la biblioteca municipal

Ens agrada que les entitats del poble ens visitin i proposin activitats per al nostre jovent en el seu temps d’oci. El temps lliure serveix per a això mateix: per descobrir nous interessos, noves habilitats, nous amics i descobrir-se a un mateix.

Aquesta vegada, ens ha visitat la biblioteca municipal a l’hora del pati. La seva visita tenia com a objectiu animar l’alumnat a participar en un curs de disseny manga que es desenvoluparà els dimarts a la tarda. Per més informació, dirigiu-vos a la plaça de l’Hospital, 1 que és on està ubicat aquest servei municipal.

Treballs d’estiu i recuperacions de Setembre

Durant aquests mesos d’estiu és convenient no perdre els hàbits de treball i seguir interessant-se per aprendre. Ho podeu fer de mil maneres: anant d’excursió, llegint, triant bones pel·lícules (feu servir la versió original), parlant amb els avis, activitats esportives…
Des de l’Institut s’han preparat dossiers… Llegeix més»

Presentació i inauguració de l’exposició “El fil de la història”

L’Institut de Constantí ha participat activament en l’acte de presentació i també en la inauguració de l’exposició “El fil de la història”, esdeveniments que han tingut lloc al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona.
Aquesta exposició és el resultat del treball desenvolupat dins del projecte “Centcelles… Llegeix més»

La motxilla bioclimàtica: un assaig per estudiar les condicions ambientals de les classes

El pla orientador de l’Institut té tres línies estratègiques. Una d’elles és millorar els resultats acadèmics del nostre alumnat, fita pròpia del que és un centre educatiu. Per assolir aquest repte, un grup de professors treballen metodologies de classe, estableixen acords i elaboren propostes de… Llegeix més»