CURS ESCOLAR 2017-18

Una vegada més iniciem un nou curs escolar. El professorat porta dies preparant-lo amb il·lusió i forces renovades. Aquest any continua la tendència del darrer, amb increment d’alumnes a tots els cursos i especialment a 2n i 3r d’ESO i 1r de Batxillerat;.

Dintre del nostre Projecte Educatiu, en el marc del projecte Ara Escric, es continua apostant per consolidar tècniques que ajudin a millorar l’expressió escrita dels alumnes, una mesura que ja ha aconseguit millorar els resultats acadèmics de l’alumnat. Es manté també dins del calendari cultural la Diada de la convivència,amb alumnes i professors, que es farà el proper 27 d’octubre a Alcover. A més, el centre participarà en un projecte promogut pel Dept. d’Ensenyament, Scholas Ciutadanía, adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO.

L’Equip Directiu i el claustre de professors vol agrair a les famílies la confiança que seguiu dipositant en nosaltres. Esperem estar a l’alçada de les vostres expectatives. El nostre desig és millorar aquest curs en la relació centre / famílies, perquè junts arribarem més lluny! Ens teniu a la vostra disposició!

Treballs d’estiu i recuperacions de Setembre

Durant aquests mesos d’estiu és convenient no perdre els hàbits de treball i seguir interessant-se per aprendre. Ho podeu fer de mil maneres: anant d’excursió, llegint, triant bones pel·lícules (feu servir la versió original), parlant amb els avis, activitats esportives…
Des de l’Institut s’han preparat dossiers… Llegeix més»

Presentació i inauguració de l’exposició “El fil de la història”

L’Institut de Constantí ha participat activament en l’acte de presentació i també en la inauguració de l’exposició “El fil de la història”, esdeveniments que han tingut lloc al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona.
Aquesta exposició és el resultat del treball desenvolupat dins del projecte “Centcelles… Llegeix més»

La motxilla bioclimàtica: un assaig per estudiar les condicions ambientals de les classes

El pla orientador de l’Institut té tres línies estratègiques. Una d’elles és millorar els resultats acadèmics del nostre alumnat, fita pròpia del que és un centre educatiu. Per assolir aquest repte, un grup de professors treballen metodologies de classe, estableixen acords i elaboren propostes de… Llegeix més»

Diada de l’Alumnat