Proves Cangur

Aquest dijous 16 de març els nostres alumnes han realitzat les Proves Cangur,  un concurs organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament, amb l’objectiu d’ajudar a combatre la idea que les matemàtiques són pesades i avorrides. Els alumnes de quart i batxillerat han realitzat la prova al Campus de la UPC a Terrassa.

img-20170317-wa00001

Al canal TerrrassaTV podeu veure el reportatge de la jornada, on surten alumnes del centre i una entrevista al Xavi Oca, professor de matemàtiques del nostre institut.