Com Sona l’ESO 2018

Més de 1.500 alumnes d’entre 12 i 17 anys i 200 professors de 69 instituts públics de secundària i batxillerat de Catalunya, el País Valencià i les illes Balears han participat en la XIX trobada d’instituts de secundària Com sona l’ESO a la localitat d’Amposta, del 9 al 12 de maig de 2018.

El concert final basat en el còmic ‘Max Planck VS Medusa: la batalla final (vol. IV)’, és una historia d’herois i heroïnes i que, com en totes les trobades, té com a objectiu reflexionar sobre temes com: la llibertat, les limitacions, el poder, l’estupidesa, la relativitat del bé i el mal… sense perdre de vista que el resultat que es persegueix és compartir una experiència educativa, personal i musical entre tots els joves participants.

A la trobada van participar vint-i-un centres de Catalunya, entre els quals 20 alumnes de l’INS de Viladecavalls.