Matriculació alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO

Durant el dia d’avui, 22 de maig, procedirem a lliurar la documentació personalitzada necessària per fer la matrícula interna de tot l’alumnat que està fent 1r, 2n i 3r d’ESO.

Durant la setmana del 28 de maig a l’1 de juny, TOT L’ALUMNAT haurà de lliurar la documentació si vol garantir la reserva de plaça al nostre centre pel curs 2018-2019. Es podrà fer d’una de les dues maneres següents:

1. L’alumne la portarà al centre i, durant la seva hora de tutoria, anirà a secretaria a lliurar-la.
  2. La família la portarà a la secretaria del centre durant l’horari habitual (de dilluns a divendres de 9h a 13h i de dilluns a dijous de 15h a 16h).

Els alumnes de segon d’ESO (curs 17/18) hauran de portar omplert el document d’afiliació a la Seguretat Social i fotocòpia del DNI.