DEPARTAMENT D’EXPRESSIÓ

El departament d’expressió està compost pel professorat de les àrees d’educació física, visual i plàstica i música.

Amb la finalitat d’obtenir una major sensibilització cultural, des d’aquest departament potenciem les capacitats artístiques i socials de l’alumnat mitjançant els instruments propis de cada matèria.

Des de l’àmbit de l’educació física treballem l’expressió corporal tot fomentant la pràctica esportiva, els hàbits saludables i la cohesió social per mitjà de les activitats de grup.

A visual i plàstica treballem les capacitats perceptives i desenvolupem activitats vinculades a la creativitat.

Pel que fa a música propiciem les aptituds d’escolta, la creació i la interpretació musical per mitjà de la veu o dels instruments.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *