Casal d’estiu juliol 2017

RECORDEM…..

CASAL d’ESTIU,….

Primers dies

Tal com ells van somiar hem començat el casal d’estiu a l’Escola Mediterrani Mediterrani! Avui els nens i nenes han redactat les normes i han fet els deures. Després han decidit a quins jocs volen jugar a l’hora del pati i quin llibre llegiran a les Tertúlies Literaries Dialògiques.

Ja ens acostem al final de la primera setmana. Com podeu veure, hem tingut temps de fer de tot: ens hem iniciat en l’escacs i hem fet de detectius, hem celebrat l’aniversari de l’Ibtissame, hem començat les Tertúlies Literaries Dialògiques, hem après com menjar saludablement i sobre personatges com Martin Luther King o Rosa Parks… Fins i tot hem fet de dentistes!

Casal – Taller de traumatologia
Ahir vam tenir una visita de luxe: el Dr. Javier García Alba ens va explicar com va arribar a ser cirurgià ortopèdic i traumatòleg. Després vam entrar amb ell a quiròfan per aprendre i reconstruir l’esquelet del nostre pacient.

Comencem amb energia la tercera setmana del casal d’estiu de l’Escola Mediterrani Mediterrani! Recordem alguns dels moments de la passada setmana. Fede, Asmae, Aitor, Dani, Núria, Alicia, Habiba i Carme sou una passada! Moltes gràcies per venir ajudar-nos!

Bon dia! Ahir dia 17, vam tenir la visita de la professora Karme Yeste que ens va presentar el món dels minerals i les seves propietats. Fins i tot vam acabar aprenent a formular la seva composició! Moltes gràcies!

Taller: La química de la vida

Avui  dia 24 de juliol, Manuel Garcia Algar, doctorand en NanoBiotecnologia ha fet un taller als nens i nenes del Casal d’Estiu que portava per títol: La química de la vida. S’han posat a la pell d’un investigador/a per fer un experiment súper interessant!

Manuel Garcia Algar, Núria, Aitor, Alicia i Fede, una semana més ha Estat 1 plaer comptar amb vosaltres per Ajudar-nos al Casal d’Estiu. Moltíssimes gràcies! Demà és l’últim dia. Hi haura Sorpreses?

Casal d’Estiu 2017 – Festa del somni

El casal és va acabar l’divendres amb 1 festa en la qual Totes els families, nens, nenes i voluntaris i voluntaries van somiar conjuntament t paper Proper casal d’estiu 2018 en forma de fulles que van formar l’arbre dels somnis. A més, cada participant va Tenir un diploma, vam ESMORZAR coca amb xocolata i vam Tenir un Photocall la mar de divertit. Com no podria ser d’Altra manera, vam acabar ben xops amb Els últims jocs d’aigua del Casal d’Estiu 2017.
Acabem el juliol amb ganes de ver complerts a els somnis del Proper casal d’estiu de l’escola Mediterrani !!