Descobrim la vida secreta de les formigues
24/04/24Els infants d’I5 han iniciat un emocionant projecte en què investigaran multitud de curiositats sobre les formigues. Els nostres petits exploradors aprendran més d’aquests diminuts insectes, sobre la seva morfologia, el seu comportament, l’hàbitat i el paper important en l’ecosistema.
Amb aquest projecte, a més de… Llegeix més»
Diari de mobilitat: Dia 2 – Fake News, escola d’oficis i Escola de llevadores
23/04/24Today, St. George’s Day, was our second day of the visit to the OIGS Skola where Sylvia welcomed us. He explained to us the program for today, which begins with an English class with Maryana, the English language teacher.
Avui, dia de Sant Jordi, ha… Llegeix més»
Com va dir en Diògenes, el moviment es demostra caminant
23/04/24O corrent, com el nostre alumnat de 2n de l’ESO, que l’altre dia van fer una cursa pel pati mesurant el temps cada 5 metres. S’introduïa així el següent tema de física i química: el moviment. Després, a l’aula, van estudiar com havia variat la… Llegeix més»
Sant Jordi
23/04/24Avui dimarts 23 d’abril vibrem a Catalunya amb la Festa de Sant Jordi.
El dia de Sant Jordi va començar el 1930 quan l’escriptor Vicente Cavel va proposar a la ciutat de Barcelona celebrar el dia del llibre.
Es va escollir el dia 23 d’abril perquè el 1616 va coincidir… Llegeix més»
GUANYEM EL PREMI PILARÍN BAYÉS!
23/04/24L’alumnat de 5è B guanya el XXIè PREMI PILARÍN BAYÉS! Ser finalistes ja va ser tot un somni i ara que hem guanyat… l’alegria ens ha fet volar! Avui, dia de Sant Jordi, serà per sempre una doble celebració per a tots i totes nosaltres.… Llegeix més»
Sentir que sí, sentir que no
23/04/24El passat divendres els alumnes de 3r A i 3r B van iniciar la primera sessió, en horari de tutoria, del programa pedagògic ‘Sentir que sí, sentir que no’ impulsat per l’Ajuntament de Barcelona.
L’objectiu d’aquest programa és empoderar als nens i nenes en la identificació de situacions… Llegeix més»
El pas del temps
23/04/24Al llarg del curs els nens i nenes d’I3 treballen el pas del temps a través del calendari, de les dites dels mesos, les estacions… Cada mes es treballa i memoritza una dita relacionada amb aquest. Es repeteix cada dia i es fa notar als… Llegeix més»
Digging up in the past
23/04/24During this year, we have developed some writing skills in order to be able to explain about ourselves. In that sense, we are ready to take a step forward and we are developing a mind map and a more complex view of what we can… Llegeix més»
Diari de mobilitat: 1r dia a Zagreb
22/04/24Today, April 22, 2024, we hold our first day of the CETE+ visit in Zagreb. Once we arrived at the Craft and Industrial Building School, we were greeted by Silvia, a teacher at the center who is in charge of the entire media section of… Llegeix més»
3, 2, 1… FANG! S’ESTRENA AL 3CAT!
19/04/24partir d’avui i els divendres vinents (a les 21:00 h) podreu veure a SX3, el programa de FANG!
Els alumnes de sisè van tenir l’oportunitat d’experimentar l’emoció i l’adrenalina dels llums de la televisió i les càmeres. No oblidaran mai que van ser convidats a participar… Llegeix més»
Hem estrenat Peter Pan
18/04/24Els alumnes de 4t hem representat l’obra de teatre Peter Pan, tot un clàssic que no passa mai de moda. Ha estat un llarg camí estudiant el paper, assajant, preparant el vestuari i l’attrezzo. Aquest esforç i treball ha donat els seus fruits, ja que… Llegeix més»
Reflexionem sobre la Llegenda de Sant Jordi
17/04/24Aquesta setmana, aprofitant que s’aproxima el dia de Sant Jordi, els nens i nenes de tercer, van rebre la visita de tres mestres de l’escola, interpretant una escena de la llegenda.
Per una banda, hi era el drac, que tenia molta gana i volia menjar-se a… Llegeix més»
El nostre abecedari especial
17/04/24Els nens i nenes d’I5 hem creat el nostre propi abecedari d’una manera molt original! Després de dir totes les lletres que hi ha, hem decidit reproduir-lo amb el nostre propi cos. Ha estat un treball cooperatiu per part de tots els alumnes, on han… Llegeix més»
Estudi de les cúpules de Leonardo a 2n d’ESO
16/04/24Dilluns passat els alumnes de 2n d’ESO van anar fins al parc de Can Mercader a Cornellà per fer una activitat sobre les cúpules de Leonardo da Vinci, guiada pels monitors del Museu de les Matemàtiques.
Els nois i les noies van muntar dues cúpules amb… Llegeix més»
Jesús fa miracles
16/04/24Aquesta setmana l’alumnat de religió ha treballat els miracles que va fer Jesús. Primer hem definit que és un miracle i hem parlat si alguna vegada els han explicat algun. Després
hem vist uns vídeos on ens expliquen els miracles que va fer Jesús: la guarició d’un cec,… Llegeix més»
Creem un personatge objecte
16/04/24L’alumnat de primer de primària ha creat un personatge-objecte a l’àrea de taller d’escriptura. L’alumnat ha treballat en petits grups de 3-4 infants per fer volar la seva imaginació. Primer, han creat un esbós del seu personatge-objecte, amb idees de tots els integrants del grup.… Llegeix més»
Literal or idiomatic meaning
16/04/244th of ESO students are currently dealing with Phrasal Verbs which can help students understand other people. Certainly, they are popular in spoken English. They seem to be difficult to learn as they can be quite confusing because their definitions aren’t always easy to guess and… Llegeix més»
La Veu de la Terra
12/04/24Aquest any, els infants de 6è d’Educació Primària estan preparant un espectacle musical molt especial anomenat “La Veu de la Terra”.
Es tracta d’una cantata a la qual participaran junt amb altres escoles del Vendrell i una banda de músics professionals, i amb la qual estan… Llegeix més»
El nostre cos en moviment
12/04/24L’alumnat de 4t i 5è d’Educació Física ha retornat a l’escola immersa en activitats d’estratègia i de treball en equip, com ara el joc de “la maquineta”. A més, han posat els seus cossos en moviment amb diverses activitats que els han permès aprendre exercicis… Llegeix més»
Segueix-nos!