Colònies a Rasquera

Els nenes i nenes de segon van anar de colònies a Rasquera els dies 24 i 25 d’abril. Ca Manxol és la casa de colònies triada per aquest any i els alumnes van gaudir molt de les seves instal·lacions.

Quan vam arribar ens va rebre el pastor Simó el qual ens va acompanyar durant la nostra estada. El primer dia després de deixar l’autobús vam anar a donar un tomb pel poble i vam acabar a l’ermita on vam dinar.

Per la tarda els alumnes gaudiren d’una passejada pel camp per tal de recollir plantes aromàtiques per fer una bosseta d’olor. Una vegada feta la bosseta van jugar en les diferents instal·lacions de la casa fins a l’hora de sopar.

Una vegada sopats es van preparar per anar a fer el joc de nit a l’ermita que ja coneixien. Els nens i nenes van buscar una sèrie d’objectes per aconseguir el tresor que el pastor Simó els havia explicat. Ho van aconseguir i després d’aquest dia tan intens van anar a dormir.

L’endemà es van despertar de bon matí amb ganes d’anar a veure i munyir les cabres del pastor Simó. Va ser una experiència fantàstica per a tots i després amb la llet de la cabra van fer formatges per emportar-se’ls a casa seva. Per acabar l’estada a la casa de colònies vam dinar i poc a poc vam tornar a la nostra ciutat.