Beneficis i perills de les xarxes socials

El primer número de la revista “Beneficis i perills de les xarxes socials” vinculada al nostre projecte Erasmus+, ja ha sortit. Podeu llegir-la si seguiu l’enllaç que hi ha a sota.

També tenim un hashtag perquè ens pugueu seguir a les xarxes:   #socialmediaE+

Concurs de fotografia matemàtica curs 2020-21

Aquest curs 2020-21 hem gaudit, novament, del Concurs de Fotografia Matemàtica, una activitat creativa i engrescadora en què hi ha participat bona part de l’alumnat. Aquest curs per primer cop ho han fet els alumnes de 3r de primària, però s’hi han involucrat la resta… Llegeix més»

10è Aniversari. Com anar sols per la vida

En aquest desè aniversari del projecte Com anar sols per la vida estem preparant diferents actes commemoratius: un conte, una cançó i quan la pandèmia ens deixi, una festa de trobada d’alumnes, i exalumnes, famílies i docents.
Els alumnes ens ho expliquen: “El nostre projecte com… Llegeix més»