L’OBJECTIU PRINCIPAL DE L’EDUCACIÓ ÉS CREAR PERSONES CAPACES DE FER COSES NOVES, I NO SIMPLEMENT REPETIR EL QUE ALTRES GENERACIONS HAN FET.

JEAN PIAGET

AUTORITZACIÓ MEDICACIÓ DE LLARGA DURADA I PUNTUAL

Benvolgudes famílies.
En aquesta entrada trobareu els PDF de les autoritzacions de medicació de llarga durada i puntual.
Per tal que el professorat pugui administrar medicaments a l’alumnat a l’escola, les famílies haureu de dur una prescripció mèdica, el medicament necessari i la vostra autorització signada.
Hi ha el… Llegeix més»

SALA DE PSICOMOTRICITAT

El treball de la psicomotricitat és clau per tal de contribuir en el desenvolupament dels infants. Aquest curs l’alumnat d’infantil hem estrenat la sala de psicomotricitat renovada amb peces noves, jocs i materials diversos per passar-ho d’allò més bé al llarg de les sessions. Ens… Llegeix més»

JORNADA ESPORTIVA A L’ESCOLA

Aquest segon trimestre hem gaudit de diverses propostes esportives per a tots els cursos que ens han fet bellugar i passar-ho molt bé. Circuits, jocs de pilota, jocs de cooperació, experiències noves com bàsquet en cadires de rodes i molt més!

TREBALL GLOBALITZAT A 4T

Un grup de 4t ha treballat LA PREHISTÒRIA. Estudiant les tres etapes dins la prehistòria amb les seves característiques. Hem fet pintures rupestres, maquetes amb construccions paleolítiques i arts escèniques per entendre cada etapa de la prehistòria.
L’altre grup de 4t ha descobert Canyelles i la… Llegeix més»