Enguany iniciem el Pla d’Innovació educativa per a la millora de la comprensió lectora i el gust per la lectura a la nostra escola.

EL BIBLIOBÚS ARRIBA A L’ESCOLA

Els nois i noies de cinquè han rebut el bibliobús amb molta alegria.
A l’octubre del 2016 van presentar una carta a l’alcaldessa Rosa Ma Huguet, fent la petició d’una biblioteca per al poble i en el seu defecte aconseguir que el bibliobús vingués fins… Llegeix més»

LES TERESINES VISITEN L’ESCOLA

Les Teresines han aparegut a l’escola pensant que es feia un passi de la pel·lícula “Titànic”, de forma totalment gratuïta. Com que la funció no començava han organitzat un petit aldarull, quan el conserge ha aparegut a la biblioteca de l’escola, han agafat els micros… Llegeix més»

SANT JORDI 2017

VISITA D’AUTORS A LA BIBLIOTECA “EL CAU DE LES LLETRES”
Setmana plena d’activitats culturals: teatre, cine-fòrum, autors a les
aules, tallers diversos, etc…
Ens han visitat la Núria , en Pere Martí i en Ricardo Alcántara, tots ells ens han deixat amb les ganes de continuar llegint… Llegeix més»

FEM RÀDIO A L’ESCOLA

Els nois i noies de 5è han iniciat un nou projecte i estan preparant diversos programes de ràdio que en breu es podran escoltar online.
Hi podreu trobar noticies, entrevistes, música, tertúlies i moltes coses més.

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ CURS 2017-2018

Difusió de l’oferta   –   20 de març
Presentació de sol·licituds   –   del 23 de març al 4 d’abril
Llistes provisionals   –   24 d’abril
Reclamacions   –   del 25 al 27 d’abril
Resolució de les reclamacions   –   28 d’abril
Sorteig    … Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2016

EL CONSELL ESCOLAR ÉS L’ÒRGAN DE PARTICIPACIÓ DE LA COMUNITAT EDUCATIVA
Enguany es convoquen eleccions al Consell Escolar.
Tenen dret de vot el pare, la mare o tutors legals dels alumnes de l’escola.
EL CONSELL ESCOLAR ESTÀ FORMAT PER:

• El Director,
  • El Cap d’Estudis,
  • El Secretari de centre, amb… Llegeix més»

CERTAMEN EN VEU ALTA

Un any més els nens i nenes de 4t i 6è participaran en el Certamen de lectura en Veu Alta.
Per què hi participem? Doncs considerem la lectura i l’escriptura com les eines primordials i bàsiques per tal que la resta d’aprenentatges es puguin assolir i,… Llegeix més»

PROJECTE INTERDISCIPLINARI

Enguany dedicarem el projecte interdisciplinari a l’estudi dels 7 arts.

Cada classe i cada nivell s’especialitzarà en algun art i al mes de maig us convidarem pares i mares a participar de tot allò que haurem après.

La metodologia de treball es basarà en el de grups cooperatius, una forma diferent d’aprendre, innovadora i que propicia aspectes pedagògics importants en l’adquisició de nous coneixements, així com també en l’aprenentatge social i de relació amb els companys.

Impuls de la lectura

L’escola participa en el Pla Nacional de Lectura del Departament d’Ensenyament de la Generalitat, establint com a objectiu estratègic la millora de l’èxit escolar de tots els alumnes. I ho farem potenciant la lectura sistemàtica en totes les àrees i matèries del currículum al llarg de tota l’educació primària per augmentar la competència comunicativa lingüística i el desenvolupament de l’hàbit lector dels infants i joves, tenint present que la competència lectora és a la base de molts dels aprenentatges i un requisit per participar amb èxit en bona part dels àmbits de la vida adulta.impuls de la lectura