ANEM AL TEATRE!!!

Aquest tercer trimestre a la classe de les Bicicletes ens han convidat altre cop a anar al teatre de Castellterçol a veure una obra.

Aquest cop hem vist en “Jai el Mariner” un espectacle de titelles on tres comediants que van de port en port ens van explicar la història d’un intrèpid mariner que inicia un viatge ple d’aventures per conquistar la bonica Marie Clari, la noia del far.

Ens ho passem pipa anant al teatre! Sempre ens espera una sorpresa nova que ens acaba agradant molt!!!

PREMIS JOCS FLORALS 2018

Els guanyadors i guanyadores dels jocs florals 2018 han estat:

Amb la narració més FLORIDA

Violeta Serra Letang

Amb la narració més ORIGINAL:

Juan Manuel Vargas

Amb la narració amb més FANTASIA :

Shelia Vadillo Suàrez

A l’escola vam fer una exposició de les narracions guanyadores i una exposició dels dibuixos fets per els nens i nenes d’educació infantil.

Felicitats a tots i totes per participat!!!!

SANT JORDI 2018

L’AMPA de l’escola com cada any, va organitzar una parada de llibres i roses al davant de la Fonda. Cada alumne i va participar comprant un detall, ja sigui llibre, rosa, llapis,..

També els de la Fonda ens van convidar a esmorzar xocolata desfeta amb pastissos i coques fetes per l’AMPA de l’escola. Moles gràcies!!!!!

I com no, els nens i nenes també hi volien participar en aquesta diada tan bonica i especial. Per això, vam realitzar uns jocs florals, llegint en directe les narracions que  van fer cada alumne. El jurat de l’escola havia d’atorgar 3 premis:

1. La narració més ORIGINAL

2. La narració més FLORIDA

3. La narració amb més FANTASIA

Quins seran els guanyadors??? i quin premi tindran???

Bona Diada de Sant Jordi!!!!!!!!!!!!!!

8 de març DIA DE LA DONA

Avui els nenes i nens de l’escola hem celebrat el Dia de la Dona. Hem mirat un petit vídeo i a partir d’aquest hem tingut un debat entre nosaltres, hem participat des dels més petits de l’escola fins els més grans. Llavors hem elaborat un mural entre totes i tots, hem gaudit de l’activitat i de compartir moments junts.

MANDALES A SQS

El mandala és un símbol que en les diferents cultures i èpoques al·ludeix al camí cap a la unitat de l’ésser.
Mandala és una paraula que en idioma hindú, vol dir cercle .Alguns en diuen “el laberint dels cercles”.

El mandala no és una realitat formal tancada sinó que està present tant en la natura com en els productes de les diverses cultures de les diferents èpoques.

I a l’escola de Sant Quirze, dins del projecte de padrins i fillols, estem sentint les energies positives que ens transmet aquesta vella i bella tècnica ancestral.

ANEM AL TEATRE!

Els nens i nenes de la classe de les Biciclletes vam anar a Castellterçol al teatre. Volen, volen és un espectacle de dansa i circ.

Ens va agradar moltíssim!!!! Ens va impressionar com ballaven i la quantitat de globus que vam veure. Ens vam fer un fart de riure!!! En finalitzar l’espectacle vam poder parlar amb els dos artisties i ens van regalar uns globus per emportar-nos a l’escola!