Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Escola Sant Pau!

INFORMACIONS PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

INFORMACIONS CURS 2023-24

CALENDARI CURS 2023-24

INFORMACIONS GENERALS

MATERIALS CURS 2023-24

Materials del curs

QUOTES ESCOLARS

FÒRUM ESCOLA VERDA

El passat dimarts 12 de març, l’escola va participar al Fòrum d’Escoles Verdes del Maresme.
Enguany, es va dur a terme a Can Bisa, a la població de Vilassar de Mar. Va ser un dia molt enriquidor i vam aprendre molt, compartint amb altres centres… Llegeix més»

Prova Cangur 2024

Des del 2016  l’escola participa en el concurs de talents matemàtics, Proves Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).

Aquest matí, nens i nenes de cinquè i  sisè que han participat voluntàriament en aquest concurs, han posat a prova les seves capacitats resolent diferents… Llegeix més»

El Carnestoltes ha arribat!

Aquest matí hem rebut una visita ben especial.
El Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, ha vingut a portar xauxa, bogeria i, sobretot, molta alegria.
Ens ha donat la primera consigna per demà i és que en pijama totes i tots haurem d’anar.
Que comenci la festa! Que comenci… Llegeix més»

PORTES OBERTES ’24

Benvolgudes famílies,
Us informem que dimecres 28 de febrer a les 9:10h. tindrà lloc la jornada de portes obertes de l’escola Sant Pau. La reunió es farà presencial i tindrà una durada aproximada d’una hora i mitja. Aquell dia podreu conèixer el nostre projecte educatiu.
Tanmateix us… Llegeix més»

Reunions pedagògiques

Benvolgudes famílies,

S’acosten les dates de les reunions pedagògiques d’aula amb l’objectiu d’oferir un espai d’intercanvi entre família i escola, conèixer in situ les diferents activitats que es porten a terme a l’aula, aclarir dubtes, recollir propostes,… Us compartim els dies d’aquestes reunions que es portaran… Llegeix més»

BONES FESTES 2023!

Benvolgudes famílies,
Us volem comunicar que a partir del gener hi haurà alguns canvis que afectaran a les entrades i sortides del l’escola arrel de l’inici dels treballs a la rampa de l’escola per les obres de l’institut. Us informarem dels canvis de seguida que rebem… Llegeix més»

Informacions darrer dia del 1r trimestre 2023

Benvolgudes famílies,
El dimecres dia 20 de desembre, el darrer dia del trimestre, l’horari de l’alumnat és de 9:00h 13:00h.
L’horari de menjador és fins les 15:00h i podeu venir a recollir el/la vostre/a fill/a entre les 15:00 i les 15:30h. En aquesta franja de recollida de l’alumnat, els monitors… Llegeix més»

Teatre AFA

Aquesta tarda els nens i nenes de l’escola han pogut gaudir d’una representació teatral a càrrec dels pares i mares de l’AFA.
Ens ha agradat molt i hem gaudit tots/es plegats/es d’una bona estona d’entreteniment.

Programació NADAL 2023

Campanya “EL MÒBIL NO ÉS UNA JOGUINA”

Benvolgudes famílies,
Us compartim el cartell i un breu vídeo de la campanya “El mòbil no és una joguina”  que ens ha fet arribar l’Associació de Consumidors Audiovisuals de Catalunya per tal de fer-ne difusió de cara a les festes.