CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Ja és el 3r any que la nostra escola participa al Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.

Durant les darreres setmanes els infants de Cicle Mig i Superior han estat llegint amb els companys, i entre ells han decidit quins havien de ser els tres que avui havien de participar al Certamen de l’escola. Tots els alumnes han anat a escoltar-los i a animar-los.

Al jurat teníem els mestres de cada grup i dues famílies, han escoltat atentament i han hagut de prendre una decisió difícil, donat que tots i totes ho han fet molt bé.img_0235

Finalment les representants seran la Leire Ramos de 4t i la Míriam Troyano de 6è. Moltes felicitats!! Esperem que gaudiu molt el proper 7 d’abril.

img_0202  img_0227   img_0222