Valors

-PROTAGONISTA DE LA SETMANA A 2N:

-ACTIVITATS DE LA PAU A 4T:

-TREBALL D’EMOCIONS I DINÀMIQUES DE GRUP A 5È:

Ser conscients de què ens passa i perquè ens passa ens ajuda a créixer. Treballem les nostres emocions, els hi podem nom i les compartim.

A l’hora de valors i tutoria també fem debats i dinàmiques de grup que ens ajuden a millorar la nostra cohesió, aprenem a respectar-nos i a estimar-nos. Som un gran equip!

-PROJECTE YAYOI KUSAMA A 5È:

La Yayoi és una artista japonesa molt especial.

L’hem conegut una miqueta i ens ha encantat. Hem treballat la seva biografia i a partir d’ella hem escrita la nostra autobiografia. A més, hem fet un treball introspectiu rebuscant en les nostres emocions i, tal com feia la Yayoi, hem creat una instal·lació que explica plàsticament l’emoció, sentiment o paraula que ha escollit cada grup. Finalment hem creat una performance en la qual també expressem aquesta emoció amb música i dansa. Tota aquesta feina l’exposarem en una exposició virtual i la compartirem, online, amb les nostres famílies.

-LA BÚSTIA DEL BON ROTLLO A CICLE SUPERIOR:

La bústia del bon rotllo és un centre de missatgeria especial. Serveix per enviar-se missatges entre les companyes i companys de la classe, però té unes normes:

-els missatges sempre han de ser de bon rotllo, d’agraïment, d’ànims….

-no es pot obrir fins que totes les bústies son plenes i tothom té missatges

És molt gratificant rebre missatges de bon rotllo!

-COMUNITAT EDUCATIVA EN VALORS (CEVA)

CEVA és una comissió formada per un grup de mestres de les diferents escoles de Palau-Solità i Plegamans i d’altres poblacions properes que, veient la importància del treball dels valors, programen i duen a terme una sèrie d’activitats adreçades a alumnes de diferents edats per treballar un valor comú.

Les activitats proposades van dirigides als nens/es de p5, 2n, 4t i 6è.

És un treball que es fa durant tot el curs i que finalitza amb una trobada dels nens/es de les diferents escoles que han realitzat la mateixa feina.

Les activitats són:
• P5: Cartells