Estrena del nou gegantonet de la Colla

Com ja sabreu, el passat diumenge 21 d’Abril la Colla gegantera de Cabrils va ser l’encarregada d’organitzar la XV Trobada de Gegants d’Escola de Catalunya.
Les dues escoles, L’Olivera i el Mas Maria, i el poble de Cabrils van acollir 45 colles d’arreu de Catalunya.
Més de 3000 persones hi van assistir i un munt de voluntaris van fer possible un acte fantàstic! Va ser una festa molt maca!!
Aquí us deixo un dels moments més importants del dia, l’estrena d’un nou gegantonet per als més petits de la Colla; el Patufet!!!

Mireu quina gentada que vam arribar a ser al centre del poble!

gegantons1

gegantons2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *