L’escola

L’Escola Muntanyola és una petita escola rural creada el curs 2007-08 i arrelada a l’entorn. Es troba situada al municipi de Muntanyola, a la comarca d’Osona. Per veure informació actualitzada del municipi, us animem a visitar la pàgina web de l’Ajuntament de Muntanyola.

Al municipi i al costat de l’escola tenim la Llar d’infants  i l’Institut de referència de la nostra escola és l’Institut de Gurb.

L’escola es troba a la zona esportiva del poble, al costat de l’Escola Bressol, el pavelló i el restaurant.

L’escola compta amb alumnes d’ Educació Infantil i Educació Primària, concretament de i3 fins a 6è i ens agrupem de forma cíclica o multinivell.

L’interdisciplinarietat i la globalització, l’entorn i els grups heterogenis formen part del dia a dia dels nostres nens i nenes, i en tot moment es vetlla perquè siguin ells mateixos els protagonistes del seu aprenentatge.