PREINSCRIPCIÓ 24-25

ATENCIÓ FAMÍLIES!!!

Us informem que la data de PREINSCRIPCIÓ aquest any va del 6 al 20 de març. En aquest sentit us comuniquem que la Jornada de Portes Obertes de la nostra escola serà el proper dilluns 4 de març, tal i com indica el cartell que adjuntem.

TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ A: Web preinscripció

PUBLICACIONS:

OFERTA DE PLACES _ Curs 24-25

Us hi esperem!

CARNESTOLTES 2024!!!

La celebració de la setmana de Carnestoltes va arrencar el dilluns 5 de febrer amb l’arribada dels i les Poca-soltes, que van donar el tret de sortida, tot passant per totes les classes de l’escola i anunciant que seria la setmana més boja de l’any.
Les… Llegeix més»

Candidatura al Consell Escolar

US ANIMEM A QUE PRESENTEU CANDIDATURA AL CONSELL ESCOLAR
Us informem que segons la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics… Llegeix més»

A 2n ESTUDIEM L´EDAT MITJANA

Els nens i nenes de 2n ens hem endinsat durant unes setmanes a l’edat mitjana.
Hem construït castells, fet danses medievals, jocs de l’època, hem vist vestits tradicionals, hem après com vivien la gent d’aquell temps, com es distreien, com lluitaven i es defensaven… i per finalitzar el projecte hem pogut visitar en primera persona el… Llegeix més»

Visca la Castanyada!!

Avui hem celebrat aquesta festa tan nostra, a l’escola, amb diverses activitats. Ens ha visitat la castanyera, hem fet un taller de bolets, hem fet kahoots de tardor, mandales, treballs manuals i penjolls per decorar l’escola…i a la tarda un gran repertori de danses per… Llegeix més»

“Com acompanyar el pas a l’adolescència”

ATENCIÓ FAMÍLIES!

El proper dimarts 10 d’octubre tindrà lloc a l’escola el taller per a mares i pares “Com acompanyar el pas a l’adolescència”. Us convidem a totes a assistir-hi ja que considerem vital disposar de la màxima informació al respecte d’aquesta temàtica tant interessant, intensa i a vegades complexa.

El taller-xerrada tindrà lloc a l’escola i serà a les 15h de la tarda, just després de l’entrada dels vostres fills i filles.

Per tal de tenir una previsió de les persones assistents, us demanem que contesteu aquest formulari que només us portarà uns segons.

CARNESTOLTES 2023!

La celebració de la festa de Carnestoltes va arrencar el dilluns 13 de febrer amb la visita del Rei Carnestoltes i dels i les  Poca-soltes a totes les classes de l’escola, donant així el tret de sortida a la setmana més boja de l’any!
Aquest any… Llegeix més»