3r a l’escola de música

Com cada any els alumnes de 3r van a l’escola de música a conèixer i valorar tant la música com els diferents instruments que han pogut escoltar. Un dia diferent, i una bona experiència.

Taller creatiu

Acabem d’estrenar les noves taules rodones pel taller creatiu, hem treballat molt a gust, moltes gràcies a la comissió de l’Ampa que les ha posat. Molt xules i molt útils!!

Anem a la Biblioteca

Els alumnes de 2nA avui han anat a la biblioteca, han après com funciona el préstec de llibres, els codis per agafar llibres adequats a la seva edat, diferents tipus de llibres que poden trobar, etc.

Espais a Educació Infantil

Tarda d’espais a Educació Infantil.
Els infants de P4 i P5 s’han endinsat en els espais de fem una partida, descobrim, let’s play, toca toca i llum i foscor. S’ho han passat bé però ja tenen ganes que els companys de P3 hi participin i puguin… Llegeix més»

Most a P5

Els nens i nenes de P5 fan most, alguns han xafat el raïm amb els peus, d’altres, …amb el morter.

Signatura de compromís

Avui els nostres delegats verds assisteixen a l’acte de signatura de compromís per l’estalvi entergètic amb representants de l’ajuntament i de totes les escoles.

Pintem a P3!!

1r dia de bates a P3!!! Hem pintat colors de la tardor, i …sabeu què hem fet servir per pintar? Moltes coses, i ens ho hem passat molt bé!

Jocs i esports arreu del món

Avui dijous els nens i nenes de Cicle Inicial han anat al pavelló a fer jocs i esports arreu del món. Tot molt ben organitzat, han aprés molt i s’ho han passat molt bé.

Castanyada!

Com cada any tots els nens i nenes de l’escola s’ho han passat d’allò més bé amb la tradicional Gimcana de la Castanyoca. Han superat totes les proves amb els grups barrejats de 1r a 6è i han menjat castanyes.
Bona Castanyada!!

Mercat de mar

Avui els nens i nenes de 5è conjutament amb l’associació de gent gran del barri de mar, i amb la col·laboració de la xarxa de biblioteques, han llegit contes, poemes, endevinalles, textos, i fins i tot una cançó, tots relacionats amb el món mariner. Ha… Llegeix més»