Tornada a l’escola

Avui ha estat un dia molt emocionant! Tornar a veure els companys, conéixer els nous mestres, començar a preparar el nou curs amb els amics a la nova classe, etc…Bon inici de curs a tothom!!!

Grups d’adaptació de P3

ENTREVISTES I GRUPS
• DILLUNS 4 de setembre: Mirar llistes i apuntar-se per a l’entrevista amb la tutora.
• DIMECRES 6 i DIJOUS 7 de setembre: Primera entrevista personal amb la tutora.

LLIBRES DE TEXT 17/18

Des d’aquí us podeu descarregar el llistat de llibres del curs vinent. Recordeu que el 8 de juliol i el 2 de setembre l’Ampa posarà a la venda els llibres socialitzats.
Horari: d’11 a 13h i de 16 a 18,30h.

Record alumnes 6è

El divendres 16 de juny, famílies, alumnes de 6è i part de l’equip docent va gaudir d’una magnífica festa-sopar al Nautic de Vilanova i la Geltrú, aquesta festassa va ser organitzada per les famílies de 6è, va ser magnífica! Va ser una nit molt intensa… Llegeix més»

Despedida de 6è

Un any més l’últim dia vam despedir als alumnes de 6è, van ballar, van plorar, van despedir els fillols i després de l’entrega de diplomes s’ho van passar d’allò més bé fent la Gimkhana de jocs d’aigua. Molta sort en el vostre futur a tots!!!

Sortida P3-6è

Fillols i padrins de 6è i P3 surten pel barri a fer un gelat, una bona experiència. Ja l’última activiat junts, una bona manera de despedir-se. Però de ben segur que quan vagin a l’institut vindran a veure’ls….com sempre fan.

Teatre 6è

Una vegada més els alumnes de 6è ens han representat a tots els nens de l’escola una obra de teatre. Aquesta vegada la Caputxeta Vermella, han fet una molt bona representació i hem quedat encantats!!! sobretot els més petitons.

Ribes Roges 2n

Els alumnes de 2n avui han disfrutat del nostre barri fent l’última excursió del curs. Molt merescuda després de l’esforç de tot el curs.

Inaguració Araceli II

Queda inagurada la barca Araceli II, han vingut els representants de l’Ampa que han gestionat tota la donació, en Quimet, el pescador que l’ha donat, l’Araceli i en Genís, fills d’en Genís, l’home sitgetà que va construir la barca. Tota l’escola està molt agraïda, ha… Llegeix més»

1r-P5

Com cada any al mes de juny l’alumnat de P5 ha hanat a conèixer les classes i als nens de 1r,
Han visit les classes i tots els espais de l’edifici de primària. Els alumnes de primer han explicat com serà el dia a dia el… Llegeix més»

P5 pinta el cel

Els superherois i els volcans de P5 pinten el cel que els agradaria veure després d’aprendre moltes coses dels planetes i les estrelles gràcies a les seves exposicions. I pinten a les fosques, és clar!