MINIMONS

Els infants de P4 i P5 han creat el seu MINIMÓN
I què és això?
Segur que ells us ho explicarien molt millor. Però us en fem unes pinzellades.
Per començar cada infant pensa si ho vol fer sol o en companyia. Després, amb el material que tenen al seu abast, es deixen portar per la seva imaginació i comencen a crear el seu petit món.
Un cop han acabat, la decisió a vegades no és fàcil, li han de posar nom. Després, tots podem escoltar l’explicació del perquè té aquell nom i gaudir de les idees més originals. I no acaba aquí. Encara els queda temps per seguir posant vida al minimón tot jugant una estona.
Un plaer compartir moments com aquests.
I aprofitem per donar les gràcies a les famílies de l’escola per anar portant materials i coses vàries que anem demanant. Sense la vostra col.laboració no hagués estat possible.

Últim dia!!

Avui ha estat l’últim dia de curs, comiat de sisè, jocs d’aigua al pati i pica-pica, aquest últim carregat d’emocions i plors. Bon Estiu!!!

Fem Caiac al CM

Ahir i avui els alumnes de CM han anat a fer Caiac a la platja, una manera divertida i estiuenca d’acabar el curs, de valorar la proximitat d’estar al costat del mar i de conéixer un esport que poden fer al barri. S’ho han passat… Llegeix més»

2n Premi!!

Al Nil Garcia li han donat el 2n premi pel seu objecte reciclat. Avui han vingut a l’escola els representants de l’Ajuntament de l’Agenda 21 i conjuntament amb els ecodelegats verds li han entregat el diploma, una samarreta molt xula feta per Decathlon amb plàstics… Llegeix més»

CI. Parc de Ribes Roges

Avui els nenes i nenes de Cicle Inicial fan la última sortida junts, van al Parc de Ries Roges a passar-s’ho d’allò més bé disfrutant del barri tots junts menjant-se un gelat.

P5—1r

Un any més, els alumnes de 1r expiquen el que han fet i tot el que han après durant el curs als nens de P5. Han vingut a les classes, han parlat sobre l’horari, els mestres, les joguines, llegir, escriure, …
I sobretot, han jugat junts,… Llegeix més»

Visita alumnes Gavot

Avui les nenes i els nens grans del Gavot ens han fet una visita a Ed. Infantil. Hem vist un teatre d’ombres xineses, hem ensenyat les classes, hem esmorzat plegats i hem jugat una estona al pati. Ens ho hem passat molt bé, gràcies per… Llegeix més»

Vela a 5è

Aquesta setmana hem iniciat vela amb els alumnes de 5èA i 5èB. Xulíssim!! S’ho han passat molt bé i s’han familiaritzat amb els primers conceptes d’aquest esport, l’experiència durarà 3 setmanes i esperen aprendre molt!

Esport blau. Fem Vela!!!

La Generalitat i la Federació Catalana de Vela impulsa una prova pilot conjuntament amb el Consell Català de l’esport. La nostra escola ha firmat el conveni durant 4 anys on els alumnes de 5è faran vela durant un trimestre a l’hora d’Educació Física. La setmana… Llegeix més»

De la barca al plat

Els nens de 5è coneixen els diferents tipus de pesca que es fan a Vilanova, parlen amb els pescadors, visiten i coneixen el funcionament de la llotja, i per acabar fan una degustació de fideuà i peix a la casa del mar. Una experiència més… Llegeix més»

Cantània 2018

Un any més els alumnes de 4t han participat en el projecte de Cantània a l’Auditori de Barcelona. Ha estat una experiència bonica i emotiva. Agraïm l’esforç de tots els alumnes i tutors i especialment a la Núria, la mestra de música.

Marieta Voltareta

L’altre dia ens va fer una visita la Marieta Voltareta. És una visita la Marieta Voltareta. És una fada molt simpàtica que ens ha explicat que ens ha explicat per què són tan amics els colors de l’arc de Sant Martí. Ha estat molt divertit.

Congrés de Ciència

Aquest passat dilluns els nens i nenes de la classe de 1rB van anar al Congrés de Ciència a presentar el projecte que han estat treballant durant mesos: Caramels Sostenibles per a la Comparsa.
CANAL BLAU