Makey Makey i aigua

Avui la classe de 2n hem estat experimentant amb el Makey Makey. Hem descobert que l’aigua és conductora i que les ungles són aïllants. Si voleu veure com ens ho hem passat de bé, mireu aquestes fotos 🙂

Cantània

El dia 8 de maig els alumnes de 5è van participar a la Cantània que organitza l’Auditori de Barcelona , aquest any duia per nom “Partícules” on anaven narrant musicalment la creació del món.
Després de molts dies de treball a  l’escola,aprenent melodies,afinacions, lletres , coreografies,etc. van… Llegeix més»

Erasmus+: proper viatge a Noruega

The year 1s and 2s have worked really hard to find a solution to the situation Iceland gave us: “A 7- 8 year old goes to school on his/her own for the first time, how can technology help him/her?”