EOI experience!

Yesterday some  year 6  had the opportunity to show how well they understand and speak English in the EOI in Viladecans. After answering some questions and having a conversation in English Rodrigo Alonso, the director of the language school gave all the kids a certificate… Llegeix més»

Makey Makey i aigua

Avui la classe de 2n hem estat experimentant amb el Makey Makey. Hem descobert que l’aigua és conductora i que les ungles són aïllants. Si voleu veure com ens ho hem passat de bé, mireu aquestes fotos 🙂

Cantània

El dia 8 de maig els alumnes de 5è van participar a la Cantània que organitza l’Auditori de Barcelona , aquest any duia per nom “Partícules” on anaven narrant musicalment la creació del món.
Després de molts dies de treball a  l’escola,aprenent melodies,afinacions, lletres , coreografies,etc. van… Llegeix més»