FOTOS CURS 2017-2018

Com venim fent els darrers dos anys, podeu fer un cop d’ull en l’apartat de fotos, a moltes de les activitats, no totes, que s’han anat fent al llarg del curs. També podeu descarregar-les si n’hi ha que us agraden. Us recordem que cal anar a la pestanya “fotos” de la capçalera de la web i introduir la contrasenya! Esperem que us agradin!

BONES VACANCES!

Ja ha arribat l’últim dia d’escola i com es tradició hem fet la cerimònia d’entrega de diplomes als nens i nenes de P5, així com l’acomiadament dels nois i noies de 6è que ens deixen per iniciar un nou camí a l’institut! Els desitgem a els uns i a els altres el millor en la nova aventura que inicien!

Aprofitem també per a desitjar-vos a tots i a totes que gaudiu d’unes molt bones vacances.

Ens tornem a trobar al setembre!

BON ESTIU!!!

Projecte col·laboratiu Espurna-2n de CI

Projecte Espurna

Els nens i nenes de 2n han participat en un projecte en xarxa relacionat amb el món de les arts plàstiques. El projecte té per nom CADAVERS EXQUISITS i fa referència a una pràctica que van inventar els artistes de la corrent surrealista, com serien en Dalí i en Miró entre d’altres. Aquest projecte ens ha portat a estudiar el surrealisme i a fer de manera compartida amb nens i nenes d’altres escoles uns fantàstics i originals cadàvers exquisits!!!
Aquí us deixem el nostre muntatge i també l’adreça de la site on podreu veure, entre d’altres, les tasques de les escoles participants.

PROJECTE ESPURNA