Sortida a TV3 i Catalunya Ràdio amb el TRAM, 5è

Els alumnes de 5è hem fet una visita a TV3 i Catalunya Ràdio desplaçant-nos amb el TRAM.

Aquesta sortida ens ha permès conèixer per dins dos grans mitjans de comunicació públics de Catalunya, que són vistos i escoltats per milers de catalans cada dia.

A les instal·lacions de  Televisió de Catalunya vam fer un recorregut pels estudis, les redaccions i els espais tècnics. Després vam anar a buscar el TRAM, on ens van explicar el funcionament del tramvia i algunes curiositats d’aquest mitjà de transport. Un cop a Catalunya Ràdio, vam visitar els estudis, les redaccions d’informatius i, fins i tot, vam poder participar en un programa en directe!