9d4t amb La Marató!!

Com és habitual en les dates de Nadal, l’escola Nou de Quart va fer una crida de sensibilització, suport i empatia a la ciutadania del poble, nens, pares, mestres, etc., tot donant l’oportunitat d’involucrar-se i recolzar La Marató 2016 fent donatius i donant a conèixer aquesta iniciativa solidària i col·laboradora per part de tota l’escola que s’ha convertit ja en una part rellevant i identificativa de les activitats del Nou de Quart.

Així doncs, la diada del Dilluns 19 de Desembre del 2016 es va convertir en una jornada participativa de solidaritat, difusió i entreteniment on, en els voltants del pavelló del poble, es va gaudir d’un ambient de festa popular, social i excepcional amb la finalitat última de fer ressò, implicar i divertir-se per un bé comú. Llavors, uns 400 nens aproximadament van córrer per La Marató i com a resultat tota la motivació i els esforços d’aquests infants es van dirigir a recaptar recursos per tal d’impulsar la recerca per avançar en la prevenció, el diagnòstic i el tractament sobre l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, o sigui, l’objectiu principal d’aquesta 25a edició de La Marató. Aquesta activitat s’emmarca dins l’escola per la salut integral, vetllant pel desenvolupament físic i emocional del alumnes de l’Escola Nou de Quart.

rsz_img_0361

rsz_img_0351