Us deixem amb alguns relats de la Nit mágica escrits per alumnes de 4t i 5è

Records de la nit màgica
Éren les 19:30 quan vaig arribar…
feia voltes pel pati i un cop els pares van marxar, vam deixar les coses a l’aula i ens vam posar per grups a sopar. En acabat, els mestres van fer una obra que es titulava: “Quin gust té la lluna”. Tot seguit, ens van explicar els tallers, jo vaig triar jocs al bosc i allà vam jugar al joc de la bandera i a les 4 torres els alumnes 4t, 5è i 6è. Tot i que vam perdre al joc de la bandera m’ho vaig passar molt bé! Després del joc, vam tornar a l’escola i allà els altres companys que no havien anat al bosc estaven explicant acudits i ens hi vam afegir, jo en vaig explicar un però quasi tots els meus companys ja estaven dormint. Quan es van acabar els acudits anàrem a dormir. Em vaig posar el pijama, vaig aclucar els ulls i no vaig poder dormir perquè hi havia uns nens que estaven parlant amb d’altres, s’hi van passar una estona però quan van acabar ja vam poder dormir.
Al matí vam guardar el sac, la màrfega el coixí … Al tenir-ho tot endreçat vam sortir al pati a beure xocolata desfeta, estava tan bona que vaig repetir 2 vegades!
La nit màgica va ser molt divertida, tan de bo ho féssim més vegades!!!
PAU, 4T

Records de la nit màgica

Cap al vespre quan vaig arribar a l’escola per començar la NIT MÀGICA estava molt emocionada.

Allà  vaig trobar les meves amigues, just quan m’estava apropant per parlar amb elles van obrir les portes de l’escola. Era un moment mol emotiu per tots i totes. Quan van passar uns quants minuts els pares van haver de marxar i nosaltres vam anar a preparar-nos els llits. Un cop ho vam fer, vam sopar per cursos. Vam sopar al voltant de la foguera i en acabat els mestres ens van explicar el conte: “De què té gust la lluna”. Després vam fer els jocs de nit i jo vaig triar anar al bosc, vam fer dos jocs: el primer va ser “La bandera” en tres cursos i l’altre “Les 4 torres”. En acabat vam tornar a l’escola a dormir. L’endemà quan ens vam despertar vam esmorzar xocolata amb melindros, galetes…i seguidament ens van venir a buscar  i ja vam marxar.

M’agradaria que la NIT MÀGICA es repetís!!!

NORA, 5È

PREPARATIUS DE LA NIT MÀGICA

Un dia abans ens vam reunir 4t, 5è i 6è i vam anar al pati. Allà ens vam organitzar així:

• Un grup van anar al bosc a buscar pals i pedres per la foguera.
  • Un altre grup van  fer el forat al pati per la foguera. També van apartar taules i cadires per tenir més lloc a les aules.

IONA I AINHOA, 4T