Crida de familiars pel HACK THE SCHOOL!

Iniciem la FASE 2 del Hack the school, transformar la fusteria!
Busquem membres de la comunitat educativa que vulguin formar part de la Comissió Mixta Hack the school. Si t’agrada la fusteria, el disseny d’interiors o tens idees per aportar t’esperem els dijous a les… Llegeix més»

ATURADA GENERAL 3 D’OCTUBRE – IMPORTANT

Benvolgudes famílies:

L’escola Nou de Quart, com a centre democràtic i pacífic, s’addereix a l‘ATURADA GENERAL convocada per demà 3 d’octubre en motiu dels fets ocorreguts el passat diumenge 1 d’octubre.
Us comuniquem que, malgrat haver-hi serveis mínims previstos, no podem garantir l’obertura del centre a causa de l’aturada general i, per tant, és molt possible que trobeu el centre tancat.

No hi haurà servei de menjador. En breu rebreu un comunicat de l’AFA de l’escola referent al servei bon dia i extraescolars.
Així ho ha acordat el Claustre de l’escola en assemblea.
La Direcció del centre

Venda de llibretes!

Us recordem que demà dia 7 de setembre de 9:00 a 11:00 i divendres 8 de 11:00 a 13:00 trobareu una paradeta de venda de llibretes al menjador de l’escola gestionada per els alumnes de 6è.

Es vendran packs de 3 llibretes a 8€

Llista de material i horari de venda

Aquí teniu la llista de material necessari per començar el nou curs escolar 17/18. Recordeu que aquest any els/les alumnes de 6è us fan una proposta per estalviar-vos temps en botigues i llibreries

Gràcies Jesús!

Aquest any la nostra escola ha acollit en Jesús, alumne de 3r d’ESO que ens ha vingut a ajudar cada dimecres i divendres a través del Projecte Singular de l’institut de Vilablareix.
El projecte educatiu de l’escola Nou de Quart  reflexa la importància d’obrir el centre… Llegeix més»

INFORMACIÓ IMPORTANT PER MATRICULAR

Del 12 al 16 de juny s’obre el periode de matrícula del curs 2017-2018
Podeu consultar i descarregar els horaris d’atenció i la documentació per omplir en els segúents arxius clicant la imatge.

Equip Directiu de l’escola Nou de Quart