PREINSCRIPCIONS, MATRICULACIÓ i PORTES OBERTES 21/22

Consulta en aquest POST tota la informació referent a la matriculació 21/22: calendari, assignació de places, terminis, Portes Obertes…

La jornada de Portes Obertes d’enguany es farà de forma telemàtica per motius sanitaris i organitzatius. Volem transmetre el nostre projecte amb el caràcter amable, obert, participatiu, comunitari que ens identifica. Per això, la proposta que us fem dóna resposta a la demanda que les noves famílies, any rere any, ens fan arribar. Consta de 4 blocs:

1r bloc: EL PROJECTE. A la web de l’escola trobareu els documents que ens identifiquen. Us recomanem començar pel PEC que és el nostre projecte educatiu. També hi trobareu documents en format de vídeo que hem elaborat els últims cursos que reflexen la nostra forma de treballar: plans de treball, ambients, tallers… També us facilitem dos documents informatius més:

Tríptic portes obertes 2021

FAQs del 9d4t_ Preguntes freqüents
.

2n bloc: EL DIA A DIA DELS INFANTS DE 3 ANYS. Aquesta presentació comentada enfoca de forma explícita l’adaptació a l’escola i com és el dia a dia d’un infant des de que arriba a l’escola fins que se’n va a casa.

La Presentació “Portes obertes virtuals 2020” (per veure la presentació correctament cal posar “Iniciar la presentació” i clicar la icona d’altaveu que trobareu a les diferents diapositives).

3r bloc: TROBADA TELEMÀTICA AMB L’EQUIP DE MESTRES DE 3 I 4 ANYS I LA DIRECCIÓ DE L’ESCOLA. Divendres 12 de març es farà una trobada virtual per solucionar dubtes que puguin aparèixer referents als documents publicats. En el cas que hi hagi una situació molt personal a tractar es facilitarà un canal de trobada alternatiu amb les persones corresponents.

Inscripcions al formulari

4t bloc: DOCUMENTACIÓ I CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ. Us informem que el Departament d’Educació ha posat en marxa el nou web preinscripcio.gencat.cat, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments obligatoris. Aquest nou portal temàtic veu la llum en el context de pandèmia per la covid-19 i permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció. El nou web es pot consultar des de qualsevol dispositiu mòbil

Alumnes assignats al 9d4t amb indicació de la primera petició (07-06-2021)

Barem ordenat per punts (07/05/2021)

9d4t. INFORME BAREM PROVISIONAL (19/04/21)

Oferta de places 21_22 del Nou de Quart

Informacions-familia-Preinscripció

Guia-preinscripció

No dubteu a enviar un mail a l’escola b7009242@xtec.cat amb l’Assumpte MATRICULACIÓ si voleu preguntar quelcom.

Atentament,

Escola Nou de Quart