Organització i funcionament

La manera d’organitzar a l’ alumnat afavoreix una determinada metodologia . A l’escola en molts moments del dia treballem agrupant al nostre alumnat de diferents maneres:

  • En tallers intercicles: grups heterogenis entre els alumnes del mateix cicle
    • de llengua
    • de matemàtiques
    • creatius
  • En racons de joc simbòlic: grups heterogenis entre les tres classes d’Educació Infantil
  • En ambients d’aprenentatge: grups heterogenis entre P5 i 1r. Pel proper curs P3 , P4 i 2n
  • Els padrinatges de lectura entre l’alumnat de P5 i 5è i 1r i 6è
  • Aprenentatge entre iguals: entre l’alumnat de la mateixa classe o cicle
  • Els desdoblaments d’ anglès des de P5 a 6è. La  psicomotricitat i la música  a infantil
  • Petits grups dins d’un gran grup amb objectius i metodologies comunes i diferents i continguts
  • La cura dels més petits: els grans ajuden als petits en diferents moments ( menjador, festes, finals de trimestre,…)
  • Treball de l’hort i jardí de l’escola: grups de treball entre tot l’alumnat de primària