Estratègies pedagògiques

L’escola es fonamenta en una metodologia inclusiva i tota la seva organització i decisions curriculars s’expressen en aquest sentit .

Les llengües com a eix vertebrador de l’acció educativa pel desenvolupament i adquisició de la competència comunicativa a través de les diferents tipologies textuals i les diferents àrees. Annex 1

El treball col·laboratiu com a línia metodològica per al desenvolupament de les capacitats competencials des de les diferents àrees. Annex 2

L’organització intercicles amb grups heterogenis entre l’alumnat del cicle, propiciant l’estimulació per a l’aprenentatge: racons, tallers de llengua, tallers creatius i tallers matemàtics.

L’observació i la recerca per a la construcció de coneixement mitjançant mètodes d’observació, recerca i investigació fent ús de les noves tecnologies.

La cura i col·laboració entre cicles: padrinatges de lectura, mestratge en tallers i acompanyament en festes de l’escola,…

La relació amb l’entorn: sortides, colònies, visites culturals, celebracions, activitats de l’escola,… per desenvolupar valors de ciutadania.

El sentiment de pertinença com objectiu a desenvolupar en el nostre alumnat per al desenvolupament d’actituds cíviques i compromeses amb el món, com a membre actiu de la comunitat.

L’atenció a la diversitat per tal de donar els elements necessaris i curriculars a l’alumnat amb necessitats específiques dins un entorn ordinari.

Els projectes de centre com a aglutinadors del treball al voltant dels objectius específics que persegueix cadascun d’ells.