Som escola sostenible

Des de fa anys formentem, per part de l’escola, un projecte planetari que té per consigna «pensar globalment i actuar localment» amb el qual es pretén millorar l’entorn més immediat fent servir estratègies per assolir un model de desenvolupament sostenible. Dins l’escola volem ser una eina des de les quals treballar l’educació ambiental. Desenvolupem el projecte conforme a les nostres necessitats més properes per millorar la pròpia escola i l’entorn que ens envolta.

Durant aquest temps hem dut a terme varies accions que han anat canviant els nostres hàbits i la nostra manera d’entendre el dia el dia a l’escola, com per exemple: fomentar l’ús de la carmanyola i els embolcalls sostenibles per portar l’esmorzar, reduir els residus generats i eliminar l’ús del paper d’alumini a l’escola. També, des del curs 2019-2020 hem reduit el consum de paper en la comunicació amb les famílies tot substituïnt-lo pels correus electrònics.