UN 22 + SOSTENIBLE

El divendres 22 de desembre va ser el darrer dia del trimestre, un dia diferent als altres. Tots els nens i nenes de l’escola ens vam trobar a l’aula polivalent, aula de música i menjador per realitzar activitats tots plegats. Aquesta iniciativa va sorgir de la comissió d’escoles verdes de la nostra escola per tal de fer un 22 més sostenible, aconseguint així un estalvi en calefacció.
Dins de les activitats planificades hi havia una sessió de cinema amb un llistat de pel·lícules relacionades amb el medi ambient. Una imatge diu més que mil paraules. Aquí us deixem un resum de la jornada.

FOTOGRAFIES

Aprofitem per desitjar-vos unes Bones Festes i un feliç 2018 ple de rialles i abraçades.