Trobada esportiva de 4t

El dijous 20 d’abril es va celebrar a Cervera la trobada esportiva destinada als alumnes de 4t de les escoles que formen part del PCEE de tota la comarca. Així, els nens i nenes del Sant Gil van realitzar diferents activitats esportives amb companys de centres de Cervera, Guissona i Sant Guim de Freixenet. Entre el camp de futbol i la pista poliesportiva de la capital de la Segarra es van repartir les activitats per les quals van anar passant tots els grups d’alumnat, que van gaudir ballant zumba, jugant amb l’inflable i practicant jocs i esports menys coneguts com el rugbi, el bàdminton o el pitxi.

Una jornada esportiva molt profitosa per practicar jocs i esports i compartir-los amb nous amics.