LA MONA I LA BICICLETADA

Com cada any hem celebrat el dia de la mona amb diferents activitats.

Els nens d’infantil i inicial vam fer el pa de pessic el dijous al matí i a la tarda els més petits van decorar la seva mona.

Tots els nens i nenes de primària en arribar el divendres a l’escola vam decorar les mones de les classes.

Quan vam acabar vam fer una sortida tota l’escola:

• Infantil va anar a peu fins al parc.
  • A primària teníem dos opcions:
  1. La ruta curta: estava dirigida als nens i nenes de cicle inicial i mitjà.
  2. La ruta llarga: dirigida pels grans de la casa, cicle superior.

Els petits de la casa van esmorzar a l’escola i a la meitat del trajecte van explicar un conte: La màquina de fer petons.

La resta d’alumnes, a la meitat de la ruta vam fer una parada,  per tal de recuperar forces tot fent un esmorzar. I després vam jugar al bosc.

Al cap d’una estona vam agafar les bicicletes i vam tornar a pedalar fins a arribar al parc, per poder dinar amb tots els companys i mestres de l’escola.

I de postres ens vam menjar les mones que havíem decorat abans. Estaven boníssimes i tenien molt bona pinta totes.

Per acabar a la tarda hi havia diferents jocs:

• Bitlles
  • Cons
  • Cèrcols
  • Pilotes de malabars

I després vam agafar les nostres amigues bicicletes i vam tornar a l’escola tot pedalant.

Va ser un dia molt divertit!!!!

Algunes imatges.