VALOREM ENTRE TOTS PER RENOVAR DISTINTIU D’ESCOLA VERDA

Des de la Comissió d’Escola Verda estem treballant per renovar el nostre distintiu com a ESCOLA VERDA. I per això ens hem proposat fer-ne la màxima difusió i alhora, poder recollir les vostres opinions de la feina feta i aportacions de noves activitats, idees, xerrades,… que ens motivin i engresquin a millorar la nostra tasca verda dins l’escola.

Per tal d’assolir els nostres objectius us demanem que ompliu les enquestes que via telemàtica us farem arribar des de l’escola, només us suposarà un momentet; i a nosaltres ens aportarà informació i noves maneres d’enfocar el treball cap a una societat més sostenible.

Per acabar dir-vos que al juny se celebra la setmana de la natura, i tenim previst fer una exposició de les actuacions que hem dut a terme com a escola verda per tal de que pugueu aportar la vostra MIRADA, el vostre punt de vista obert i crític, més endavant us direm com fer-ho.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració  a la parada de productes de l´hort.

representants del comitè ambietal d' alumnat