CONCURS ONCE

L’escola participa al concurs de l’ ONCE on havíem de crear un cartell relacionat amb el següent lema:  “Reinventemos juntos una escuela para tod@s”. Hem estat seleccionats a la fase provincial i ara passem a l’autonòmica. Us volem donar les gràcies ja que el cartell ha estat creat a partir de les peces de trencaclosques que tota la comunitat educativa va elaborar a principi de curs.

El nostre cartell portava el lema:

“Todos distintos, todos iguales, todos somos necesarios”.

MOLTES GRÀCIES, junts hem fet un gran equip! De momento hem rebut 11 mini altaveus per a les classes.

Us deixem amb la grabació que van fer els nens i nens de cicle superior per acompanyar el cartell. CLICA