LA NOSTRA CLASSE JA TÉ NOM!

Ja han passat uns dies des de l’inici de curs i els/les nens/es de 3r i 4t ja tenim nom: ELS CIENTÍFICS. Per poder escollir el nom, cada nen/a de la classe en va proposar un i després vam fer votacions.

Per treballar el projecte dels científics hem fet 4 grups de treball amb els quals haurem de compartir experiments, investigacions,… El primer que vam fer amb el grup va ser escollir el nom, quina responsabilitat tindria cadascú i les normes que hauríem de complir a partir d’ara.

Esperem que ens ajudeu força aportant tota aquella informació que tingui a veure amb el tema que estem estudiant.

Us anirem informant de tot allò que anem descobrint.

FOTOGRAFIES DELS CIENTÍFICS