CELEBREM LA CASTANYADA!!!!!!

Avui els alumnes de l’escola Sant Gil hem celebrat La Castanyada. Ho hem fet d’una manera molt divertida realitzant una gimcana, formada per vuit tallers i jocs diferents  relacionats amb la tardor. Els quals són:

1. Pintar fulles i productes de la tardor
  2. Joc de la castanya
  3. L’arbre
  4. Circuit habilitat
  5. Caixa castanyera
  6. Marrameu roba castanyes
  7. Maquillatge de halloween
  8. A recollir castanyes

Els alumnes s’han repartit de P3 a 6è en vuit grups, que tenien el seu propi nom: Bolets, Castanyes, Glans, Magranes, Pinyes, Raïm, Moniatos i Panellets.

A la tarda ens ha vingut ha visitar la Castanyera i l’hem rebut tots disfressats de Castanyers i Castanyeres i l’hi hem ensenyat les nostres danses.

I per acabar aquesta Gran Festa ens hem llepat els dits tot menjant les castanyes que ens ha proporcionat l’AMPA.
Aquí teniu les fotografies.