Grup d’experimentació per al plurilingüísme

El nostre centre s’incorpora aquest curs 2016-2017 al projecte GEP (Grup d’experimentació per al plurilingüisme). En una fase inicial, 2 membres del claustre han rebut formació, alhora s’han creat materials i s’han dut a terme un parell d’ experiències relacionades amb aquest projecte.

El principal objectiu és millorar la competència comunicativa en llengua estrangera de tots els nostres alumnes. El fet de formar part d’aquest projecte permet, al grup impulsor creat en el centre, rebre una formació especialitzada per incorporar l’anglès dins les diferents àrees curriculars i donar-li més presència al dia a dia de l’escola. Les diferents actuacions que s’estan duent a terme es recolliran dins el nostre web.

Aquí en teniu una mostra amb els alumnes de 4t de primària. Els alumnes han fet una recerca sobre “Nocturnal animals” i després d’elaborar un “lapbook”, han presentat el seu treball als alumnes de 2n.

Per a més informació : Marc per al plurilingüisme