CURS ALFABETITZACIÓ DIGITAL

Benvolgudes famílies,
Com a novetat, aquest curs iniciem un curs d’alfabetització digital per a famílies.
Es tracta d’un curs de 8 sessions aproximadament on es tractaran continguts bàsics com la navegació per internet, correu electrònic, plataformes digitals del centre educatiu (Tokapp, Classroom), tràmits digitals, aplicacions i webs… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR CURS 22-23

Benvolgudes famílies,
us comuniquem que del 8 de maig fins el dia 31 de maig s´obre el període per demanar les beques de menjador pel curs 23-24