Cicle superior

TEATRE SANT JORDI

El passat dilluns 22 d’abril l’alumnat de 6è de primària va fer la representació teatral “Rateta, ja n’hi ha prou d’escombrar” durant l’acte dels jocs florals. Si us vau perdre l’espectacle, o us va agradar molt i el voleu tornar a veure, podeu clicar al… Llegeix més»

NOTICIARI DE 5è

Al llarg d’aquest tercer trimestre els nens i nenes de 5è, dins les estones de Comunicació Oral, ens hem convertit en presentadors i presentadores d’un breu, però interessant noticiari.
No us perdeu les nostres recomanacions!
5è A: pròximament
NOTICIARI 1 de 5èB:

1r PROGRAMA DE RÀDIO MARAGALL

L’alumnat de 5è hem començat a treballar “LA RÀDIO” durant les estones de comunicació oral. Els nostres programes consten de diverses seccions amb continguts tan interessants com: notícies, recomanacions, receptes de cuina, entrevistes, curiositats, món paranormal i/o humor.
Estigueu atents a les nostres xarxes socials i… Llegeix més»