MATRÍCULA OBERTA

IMPORTANT!

DIMARTS 26 DE JUNY DE 8 A 9:30 O DE 12 A 13:30 REALITZAREM TOTES LES ENTREVISTES. Previsió de l’entrevista 30 minuts

DEMANEU HORA D’ENTREVISTA PERSONAL ABANS DEL DIA 26 PER CORREU ELECTRÒNIC, PRESENCIALMENT O PER TELÈFON.

Horari matrícula del 21 al 27 de juny

Dilluns    Dimarts   Dimecres   Dijous
 Matí   8 a 14     8 a 14     12 a 14    8 a 14

Original i fotocòpia del carnet de vacunes.
Fotografia mida carnet.

DNI renovat amb l’adreça nova si no es va poder presentar a la sol.licitud de preinscripció.

També caldrà lliurar els següents documents:

• Autorització drets d’imatge
  • Fitxa sanitària i autorització medicoquirúrgic
  • Carta de compromís
  • Full de Registre de les dades familiars
  • Autorització de sortides escolars
  • Autorització de recollida d’alumnes

La ballada del SardAnoia!

Ahir diumenge 10 de juny uns alumnes de 3r. van participar de la ballada de la Sardana “Paraigües i xemeneies” en el marc del 90è Aplec de la Sardana d’Igualada.

Enguany hi vam participar una representació del Dolors Martí, l’Escola Pia, Escolàpies, Ateneu, Mowgli, Monalco, Divina Pastora, Gabriel Castellà, Escola Guerau de Jorba, Escola Castell D’Òdena i Escola Josep Masclans de Vallbona.

Contents sota una tímida pluja, vam esmorzar i després vam ballar un galop, encapçalat per un banderí fet pels alumnes, i seguidament la sardana.

Llarga vida pel projecte SardAnoia!