Inauguració del curs escolar 2017-18

Avui realitzem l’acte d’inauguració del nou curs escolar 2017-2018 del CREDV/CRE ONCE Barcelona, amb el següent programa:

12.00 h           Benvinguda i parlaments a càrrec de: Direcció CREDV/CRE ONCE, Sra. Mercè Esteve, Subdirectora General d’Ordenació i Atenció a la Diversitat, del Departament d’Ensenyament.

12.40 h           Treball amb les famílies que atenem des del CREDV/CRE ONCE Barcelona. Sílvia Bassols i Albert Ruf, professionals CREDV/CRE ONCE Barcelona.

13.00 h           Presentació del Servei Educatiu del Departament d’Ensenyament CRETDIC (Centre de Recursos Educatius per a Alumnes amb Trastorns del Desenvolupament i la Conducta).

Sra. Carme Mañà Escarihuela, Cap d’Inspecció, Subdirecció General de la Inspecció d’Educació. Sr. Joan de Diego Navalón, director del servei CRETDIC.

Us mantindrem informats!!!